måndag 14 mars 2011

cheesecake Påskkort

Hej på er där uti Bloggvärden tänkte jag skulle börja med att bjuda er på lite cheesecake detta är en med lemondcurd som vi hade till efterätt i lördags och mums va god den va.

Det har inte blivit så mycke pysslande eftersom jag har haft huset fullt av mina barn med respektive men ett litet påskkort blev det, knappar , blommor och bandet jag använt är från min bloggvän Inger som jag fick i present av henne för ett av de vinnande bidragen i hennes påsktävling, tack snälla Inger ha det gott så hörs vi snart igen.
Maud

7 kommentarer:

  1. Underbart påskkort,
    Cheesecaken såg verkligen god ut.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt påskkort och vad roligt med knapparna. Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅ snälla kan jag få komma på fika hos dig blev så himla sugen ååå vad denna Cheesecaken såg god ut:)
    Påsk kortet som du har gjort är jättesnyggt å så kul och vilken kanon idé med knapparna du är jo riktig påhittig:)
    Besöket hos Mita var supertrevligt fast jag har det alltid så himla trevligt hos henne:) Hon är en kanon människa och man har så trevligt i hennes sällskap:)

    Önskar dig en toppen dag och ha det bäst, massor med kramar från din lilla vän Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  4. såååå...god pajen ser ut. Kram från Marika

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken läcker kaka du bjuder på, mums! Ditt kort är så fint. Riktigt tufft med knapparna. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Mums så gott det ser ut!
    Snyggt påsk kort har du också gjort!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  7. Jag skulle så gärna vilja ha receptet. Och vilket fint kort du gjort!

    SvaraRadera