torsdag 17 mars 2011

Pappersaskar

Hej på er!

Om ni visste va kul jag haft i eftermiddag, jag har varit på pysselträff och träffat fem kreativa kvinnor varav tre av dom blev nya bekanskaper så himla roligt tiden bara flyger iväg när man träffas så här och byter ideer och pratar strunt, tack Marika för att vi fick komma till dig.



Jag fick gjort ett par askar som jag blev rätt nöjd med, vin boxen ser lite tokig ut på bilden men är bättre i verkligheten.
Den lilla asken ska jag ge bort till påsk med godis i istället för det traditionella påsgägget.
Ha det så gott.
Många varma hälsn. från Maud.

15 kommentarer:

  1. Visst är det roligt att träffas och pyssla . Man får så mycket inspiration av varandra. Fina saker du gjort !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så fina askar :) vackra färger och dekorationer. Kul att få träffas en stund tillsammans. kram bili

    SvaraRadera
  3. Så fina saker du har gjort. Mycket fina papper och dekorationer. Det ser verkligen trevligt ut att träffas så där och få pyssla. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker du gjorde och så trevligt ni såg ut att ha det. Det är alltid roligt att träffa andra och inspireras. Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. så fina askar du har gjort.
    gillar den höga runda.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. WOW vilka underbara saker du har gjort riktigt snygga och den höga runda blev klart min favoritt:)
    Det ser verkligen ut som att ni hade det trevligt, så kul för dig:) Man kan verkligen få en kick av att träffa likasinnade människor:)
    Önskar dig en toppen dag och helg, massor med kramar från lilla Inger vännen:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Tack själv Maud, härligt att få föra samman flera vänner med samma intresse...Kram från Marika

    SvaraRadera
  8. Jag såg en pringle-burk som var scrappad på svensk scrapbooking, men tanke på att vi pratade om vad man kan ta någon tomburk som man har hemma...och även en scrappad after eight har jag sett någonstans...men vem ska äta upp chipsen och after eighten tro??

    SvaraRadera
  9. hej vännen!
    Åh så fin vinhållare och asken sen. Så fina alster!
    Va kul att få träffa nya scrapvänner!
    Ha en trevlig helg min vän!
    Kram lene

    SvaraRadera
  10. STORT TACK Maud vännen för ditt besök och dina ord hos mig det värmer mycket och gör mig riktigt glad:)
    Hoppas att du njuter av helgen och har det jättebra:)
    Massor med kramar från lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Jag tycker att de är alldeles underbart fina .
    Har kikat runt hos dej och blivit följare.
    Väldigt mycket fint gör du.
    Tack för att du vill följa mej.

    SvaraRadera
  12. Ja det skulle man ju göra förstås, "påskäggsaskar", din är verkligen jättefin!
    Och om vinboxen ser finare ut i verkligheten så vet jag inte hur den skulle se ut, den är ju supersnygg som jag ser den!!
    Trevlig söndagskväll & ny vecka!
    Hälsningar Annelie

    SvaraRadera
  13. Supersnygga askar!
    Skogstokiga inspirationshälsningar
    från mig

    SvaraRadera
  14. Vilka supersnygga askar. Mycket fina saker du har gjort. Roligt du vill följa min blogg. Jag lägger till mig som följare på din blogg. Jättetrevligt
    Kram/GunBritt

    SvaraRadera
  15. Tack för att du kollar in på min blogg , det är så roligt att folk går in och att dom lämnar avtryck efter sig. Men du vilka fina alster du har gjort, men vist är det roligt att träffa andra jag skall på träff den 16 april i Eskilstuna.
    Kram på dig

    SvaraRadera