söndag 27 mars 2011

Scrapmaraton

God Söndag på er där uti världen!

Igår va jag på Scrapmaraton i Axvall med mina goa vänner Marika och Pia.
Det va mitt första och jag hoppas det blir fler för så roligt och mysigt har jag inte haft det på evigheter, tänk att få sitta och leka en hel dag (från kl 10.00- 20.00).
Och tack till dessa underbara tjejer som ordnade med maratonet vi blev ompysslade med så mycke mat , fika dricka, godis , frukt mm dagen lång.
Här kommer det lite bilder av denna fantastiska dag.

Detta kattkort hade min vän Marika gjort till mig , hon har själv ritat stämpeltrycket , besök gärna hennes blogg där kan ni hitta massor av fina saker hon gör. http://mitashantverksblogg.blogspot.com/
He en bra söndag MVH: Maud


.com/

10 kommentarer:

  1. Det var verkligen härligt...lite trött idag, men känner även hur inspirationen fick påfyllning. Kram från Marika

    SvaraRadera
  2. Ser ut & låter som en toppendag, kan tänka mig att det var supertrevligt.
    Väldigt fina saker ni gjorde!
    Ha en fin söndag!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Va´kul ni verkar haft :) Många fina kort hann ni med oxå, ser jag. kram bili

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig hur mysigt ni hade och så många fina alster det blev....Super!

    Tar en sväng till Marikas blogg, bara älskar den katten!

    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Låter som en alldeles perfekt dag

    SvaraRadera
  6. Oj va mycket fin som har blivit gjort idag.
    Ser ut som ni haft en toppen dag.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  7. Jisses va kreativ du var igår! Jag fick "bara" ihop 4 kort, men jag är nöjd!

    Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder du delar med dig av:) Det ser verkligen jättemysigt och jättetrevligt ut:)
    Sådana trevliga upplevelser kan verkligen ge näring för själen:)
    Kortet du fick av din vän Marika är supergulligt ska självklart titta in hos henne:) Älskade katt motivet så himla gulligt:)

    Hoppas att du får en toppen måndag och vecka:) Ha det bäst och kramar från lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Vad jätteroligt med scrapmaraton och vad fina saker ni gjorde. Jag gillar sådana träffar. Man får så mycket inspiration av varandra. Supergulligt kattkort !Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Det ser ut som ni hade en härlig dag tillsammans. Det är alltid roligt att träffas och utbyta ideér. Kram Katarina

    SvaraRadera