tisdag 8 mars 2011

Skogstokigtkort,Dopkort


Ny dag nya insattser, fler beställningsjobb här med en stämpel från Skogstokiga killen som ska få detta kort är en riktigt datakille så det borde passa bra.

Nästa kort är ett dopkort till Colin, vet inte om jag är till 100%nöjd men jag satt hur länge som helst med detta kort och till slut fick jag bestämma mig att det blev ok.
Ibland kan det bara låsa sig när jag har en beställning men så är det ibland, hoppas Lena tycker om det som ska ha det.
Ha det gott alla mina vänner, kramisar från Maud

7 kommentarer:

  1. Dator stämpeln va snygg,
    Båda korten va jätte fina.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Klart hon kommer att tycka om detta. Så snyggt med alla blommorna. Kortet till datakillen är då hur tufft som helst. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Snygga kort. Datakortet häftigt och dopkortet fint med härlig färgskala :)
    kram bili

    SvaraRadera
  4. Javisst så kan det bli ibland....man kommer ingen vart. Men jag tyckte att dina kort blev fina. Datorstämpeln är riktigt rolig. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. hej min vän!
    Jättesnygga kort, datakillen är så kul och så bra till en kille i den ålder!
    Du undrade om stämpel.. den har jag fått av en kompis för länge sen. Jag har letat, men hittat den någon stans... men den finns det vet jag!
    Nässjö ligger bara 4 mil från Jönköping, och visst hade jag bjudit på kaffe!!!!!
    Ha en bra dag imorgon!
    kram lene

    SvaraRadera
  6. Hej och god morgon på dig Maud:)
    Korten du har gjort är jättefina och vad häftigt det blev med datakillen det gillade jag jättemycket:)
    Ha en underbar dag och var rädd om dig, kramar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera