måndag 25 april 2011

Tegelstensljusstake

Hej på er!
Har åter landat hemma efter en Påskhelg på Blåkulla, vädret har varit underbart och vi Påskärringer har kunnat ligga i bikini det va en syn vill jag låva.
Visar här en Ljustake som jag gjort av en tegelsten, änglarna är decupage och uppepå har jag limmat dit glasljushållare och virat lite ståltråd runt, vill man ha den lite trasig som jag har är det bara att slänga den i backen så löser det sig.





Ha det så gott alla så hörs vi snart igen.
MVH.  Maud












8 kommentarer:

  1. Wow vad läckert ............
    detta får jag nog testa

    Vi har också haft helt underbart väder i Påsk

    kram
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Vilken grej...så häftig !!! Tänk vad man kan göra av allting !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jättefin änglaljusstake! Jag älskar verkligen änglar.
    Du undrade över beskrivning till de japanska blommorna. Jag tänkte lägga ut en "steg för steg-beskrivning" på min blogg så fort jag hinner. Får se om tiden finns i morgon.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Va rolig ide,
    super snyggt.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. Vad kul att man även kan göra på det här materialet. Vad fin!

    SvaraRadera
  6. Hej på dig Maud vännen:)
    Du är verkligen kreativ vilken ljusstake och vilken underbar idé:)
    Gillar den jättemycket riktig snygg:)
    Är jätteglad för din skuld att du har haft en så himla trevlig och underbar påsk:)
    Önskar dig en jättetrevlig dag och vecka var rädd om dig:)
    Kramar från Lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Så snyggt det var med de höga ljusglasen...kram från Marika

    SvaraRadera
  8. Vilken kul idé, jättefint!
    Kram Annelie

    SvaraRadera