onsdag 18 maj 2011

Virkade blommor

Hej på er!
Jag var inne och tittade på Humlesurr i garnkorgens blogg och då hittade jag denna virkade blomma och blev så förtjust iden och måste bara prova att göra en sådan och jag blev såklart förälskad i blomman så det blev en, två, tre osv. så det blir förmodligen en sjal av det när jag är färdig, toppen att ta till restgarner som jag har gjort.
Här kommer hennes Blogg gör ett besök där det finns så mycke fint.
http://humlesurrigarnkorgen.blogspot.com/

Vill visa denna underbara Spindeln också som min Pysselvän Camilla gjort visst är den läcker.

Besök även hennes Blogg mycke fint där också att vila ögonen på.
Försökte att länka hennes Blogg men det misslyckas gång på gång men Blogg adressen är.
http://kreativahänder.blogspot.com/.

Ha det så gott.
MVH. Maud

9 kommentarer:

  1. Kommer att bli en härlig sjal
    Spindeln var läcker hua för spindlar........

    Krammmm
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Gillar inte spindlar men en sån där skulle absolut kunna få bo hemma hos mig :D
    Kommer absolut bli en urläcker sjal...orkar du inte göra färdigt så kan du alltid använda blommorna som kortdekorationer :D
    Ha en fin kväll!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Så fina blommor,
    blir en super fin sjal när den blir frädig.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Tänk vad många olika modeller det finns på blommor. Den här var vacker. Och spindeln riktigt häftig. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara blommor du virkar. Det kommer att bli en riktigt snygg sjal. Spindeln är häftig!
    Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Så fina blommor, kan förstå att du blev förtjust i den!
    Häftig spindel!
    Kram lene

    SvaraRadera
  7. Hej på dig Maud vännen:)
    Vad du är duktig på att virka och så fina blommorna är:)
    Spindeln är urhäftig så himla snygg:)
    Önskar dig en underbar helg och ha det bäst:)
    Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Oi, de heklede blomsterlappene var nydelige, skulle jo gjort et teppe av dem. ;) Flotte farger du har brukt.

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  9. Hej på dig Maud vännen:)
    Det är bara lilla jag som tittar förbi:)
    Hoppas att helgen har varit mycket bra för dig och att du mår bra:)
    Önskar dig en underbar måndag och vecka:)
    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera