torsdag 16 juni 2011

Grattiskort

Fick idag på posten ett gäng med kattmotiv av en snäll Bloggvän Anneli, vi bytte lite uppstämplat en kul ide som man borde använda sig mer av.
Jag ville färglägga genast och det blev ett enkelt gtattiskort med den ljuvliga katten på.
Jag har införskaffat mig en ny Marha Stewart stans, en gullig liten blombård som jag tror kommer att bli riktigt använbar.
Och så när jag i em. va och skulle BARA handla mjölk så låg det en låda med bomullsgarn där i affären och då kom det där att det kan vara bra att ha hemma farandes och vipps så låg det ett gäng med nystan i korgen Märkligt det där men vi får tro att de kommer till användning någon gång.
MVH. Maud

11 kommentarer:

  1. Vilket fint färggrant kort, gillar Penny Black motiven. Snyggt med text på papper med blomstansen. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så gullig katt....och stansen var ju jättefin. Kram från Marika

    SvaraRadera
  3. En snygg stans du har köpt. Ditt kort med katten är riktigt gulligt. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt sött kortet med katten

    Punchen blir nog en favorit kan jag tänka mig.......................

    Garn alltid bra att ha lite hemma

    Kramar
    //anneli

    SvaraRadera
  5. Känner igen det där med garnen . Katten var jättesöt och kortet likaså. Jättebra att kunna göra lite byten. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Katten var ju bara för söt.
    Fint kort.

    Garn kan man väl inte få för mycket utav

    SvaraRadera
  7. Hjärtans gullig katt!
    Och stansen är jätte fin, roligt med nya stansar ;-))
    Känner igen det där med, kan komma till användning hii hii
    Ha en härlig helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  8. Så underbart gullig stämpel.
    Jätte fint,
    och en väldigt söt stans.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. Jättesött kort. Vad roligt att ni bytt stämpelmotiv med varandra. Ha en riktigt skön helg. Kram!

    SvaraRadera
  10. Men vilken kul stämpel... och stansen tror jag kan komma till användning.

    Fint kort du fick till!! O garn... e bra o hemma!!

    kram kram Katja

    SvaraRadera
  11. Så ljuvligt kortet blev och så snyggt du har färglagt. Så kul att vi kunde byta motiv med varandra ...Ska bli kul se vad du hittar på med dom andra motiven. Snygg stans du har köpt

    Kraaaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera