fredag 10 juni 2011

Tändsticksaskar

Ja så va det fredag igen det är inte klokt va tiden springer iväg men det är skönt med veckoslut.
Jag har gjort lite tänssticksaskar med lite olika utseende.
Den gröna asken har fått korsettsnörning på sig , det är jättefint och roligt att göra.
Ideen har jag snott av min kompis Marika.
Ja den sista bilden fick nog fnatt, den ligger åt rätt håll men överförningen bara vänder den fel TOKIGT VA.
Ni får vända på huvudet eller på datorn.
Tack snälla alla för de fina komentarerna som jag får av er, jag blir sååååååååååå himla glad.

Ha en trevlig helg.
MVH. Maud

12 kommentarer:

  1. Så flotte esker:). Nydelig pyntet og fine farger. Likte spesielt den med korsettsnøringen. Her i Nord Norge har vi endelig fått sommervarme. Tenker at kortlagingen derfor må vente mens vi har litt sommer. Ønske deg en superfin helg:) Klæm fra Marita

    SvaraRadera
  2. Så fina askar. Trevligt att ge som present och trevligt att få :) kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Fin fina askar framför allt den med korsett snörning....super

    //anneli

    SvaraRadera
  4. Så fina askar du gjort! Jag gillar verkligen den med snörningen på!
    Mariette

    SvaraRadera
  5. Så fin snörningen blev med det pappret och bandet...Kram från Marika

    SvaraRadera
  6. jätte fina tändstiksaskar
    allihopa.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  7. Jättefina askar !!! Tänk vad man kan göra med en tändsticksask. Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Underbara askar allihop, snörningen är gör läcker!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  9. Läckra askar allihop! Gillar snörningen!!

    Å, din ljuslyktor e oxå läckra, vilken rolig idé!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  10. Åååh, vilka underbara tändsticksaskar!!! :) Alla fyra är otroligt fina, men jag föll helt klart pladdask för den gröna, älskar snörningen! Ljuvligt snyggt. :)

    tack för din söta kommentar inne hos mig :)
    kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Jättefina askar allihop men den med korsettsnörningen var ju i en klass för sig - superläcker!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  12. Vackert arbete.
    Besök mig också.
    Hälsningar från Brasilien

    http://artesdamoniquinha.blogspot.com/

    SvaraRadera