söndag 31 juli 2011

Glasfat

Hej på er!

Usch nu är semestern slut och ett helt år till nästa, låter trist men bara man kommer igång så går det allt bra att jobba igen.

Har varit glest med min Blogginlägg men så är det för oss alla tror jag på sommaren det är ju så mycke annat som pockar på.

Ska visa ett glasfat som jag limmat ihop av loppisfynd, det är så himla roligt och alla blir så olika med sin egen lilla charm.


Tänk att ha det full av kakor och praliner och så en god bok till det,   inte så dumt (men mycke kalorier) så lite dumt är det nog när jag tänker efter.

Ska avskuta semestern med att åka till Läcköslott och titta på Diggelo, ska bli himla trevligt.
Tack för alla fina kommentarer jag får av er, det är uppskattande och inpirerande till nytt skapande.

Ha det gott.

MVH.   Maus

8 kommentarer:

  1. Det här fatet gillade jag skarpt :) Snyggt med glas i olika mönster. Så påhittig du är. Man kanske skulle gå på loppis? Har ju precis börjat min semester. kramar bibbi

    SvaraRadera
  2. Fatet är super fint , jag skall testa jag också någon dag .........

    Kanske loppis imorgon

    kram
    //anneli

    SvaraRadera
  3. Så vackert fat och väldigt fiffigt att limma ihop och få kakfat på höjden. Avis på Diggiloo!! De kom inte i närheten i år. Hoppas du får en trevlig kväll. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hej på dig Maud vännen:)
    Vilket underbart fat du har fixat i hop och vilken helt underbar idé:)Tänk att man kan få i hop något så fint av loppis fynd:) Vad du kan och vad du hittar på här sprudlar det av inspiration:)Detta är något som jag själv blev sugen att testa på:)

    Jag har fått träna en del på att göra askar och boxar så nu känns det lättare att göra en förut:) Testa på så ska du se att det funkar för dig med:) Du är jo så himla duktig på att få det till så är övertygad om att du också fixar att göra askar och boxar:)

    Segelsemestern var helt underbar och mycket vällyckad är mycket tacksam och glad för det:)
    Ja det är en STOR lycka ha ha ha att jag kan pyssla i båten:) Tokigt om man kommer hem med pyssel abstinens ha ha ha:)

    Tråkigt att din semester är slut fasen vad dom veckorna går fort!!! Min kära sambo har haft semester i två veckor nu och har bara en vecka kvar och jag fattar inte värt dom två veckorna har tagit vägen!!! Det går allt för fort!!!
    vid datorn.

    Önskar dig en underbar måndag och vecka var rädd om dig!

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)♥
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Fatet var verkligen jättefint! Olika fat som tillsammans blir något eget. Superfint. Måste nog kika mer i din blogg om du gjort fler fat :)
    Ja, när semestern är slut har jag alltid en känsla av att den varit allt för kort. Men man kommer ju snart in i vardagslunken igen. För min del börjar ledigheten nu...
    Mariette

    SvaraRadera
  6. Åh, vilket härligt fat!! sånt där skulle jag med vilja göra!!

    Kika in hos mig vetja ;)

    kram Katja

    SvaraRadera
  7. Vilket kanonläckert glasfat!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  8. Vilket jätte fint fat underbar idè
    Tack för den fina kommentaren i min blogg.
    Susanne

    SvaraRadera