måndag 25 juli 2011

Trähjärtan

Hej på er!

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, jag och min svägerska ska åka till Magnolia butiken och tänkte shoppa glada satte vi oss i bilen och började planera för våra inköp.
Det är ju 10mil enkel resa dit så vi han att prata om mycke pyssel men hur snopna tror ni att vi såg ut när vi kom fram.

MAGNOLIA  STÄNG PÅ MÅNDAGAR

Jag tror jag blir skogstokig allstå hur kan det bara vara så men man lär sig alltid något, åk aldrig utan att veta att butiken är öppen..

Jag får visa lite hjärtan jag gjort.
Jag har målat med antikvit hobbyfärg och sandpapprat lite här och där och sedan stämplat med lite fina texter.
Iden fick jag av en tjej som är med oss ute på Cafe Storeberg där hon säljer sådana.





Ha det gott.

MVH.   Maud

12 kommentarer:

  1. Dina hjärtan är jättefina

    SvaraRadera
  2. Så fina dom blev. Kram från Marika

    SvaraRadera
  3. Söta hjärtan :) kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Så häftiga !! Gulligt med citat och ordspråk på. Bra present !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hej Maud!
    Nu har jag hittat till din blogg ooch här blir spännande att kika runt. Gillar dina hjärtan! Tur att inte jag bara har 10 mil till Magnolia för då skulle jag vara där ofta, tycker butiken är jättefin. Men hu vad ledsen jag skulle ha blivit om jag kommit en måndag.
    Ha det gott
    hälsar Eva

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt att Magnolia butiken var stängd när ni hade åkt så långt. Det var roligt att kika runt hos dig du gör såå mycket fint. Kram Nina

    SvaraRadera
  7. hej Maud!
    Vilken otur, åka så långt och så är det stängt! Hoppas Ni hittade på något annat roligt!?
    Så fina dina hjärtan är! Va kul att kunde sätta på en blomma eller en present!
    Kram lene

    SvaraRadera
  8. Hej! Vad fina hjärtan du gjort!! Jag har ju en massa hjärtan liggandes.... nu vet jag vad jag ska gör ;)

    Massa fint sedan sist...
    Bra tips... har ju själv funderat på Magnolia butiken... men jag har ju mycket längre än 10 mil....

    Ha det fortsatt fint i sommar och Kram Katja

    SvaraRadera
  9. Hej på dig bästa Maud vännen:)

    Hoppas du mår bra och njuter massor av allt denna årstiden har att bjuda på:)

    NEJ vilken attans otur att Magnolia butiken var stängd när du åkte dit!!!!
    Hoppas att turen inte var helt bort kastad att du kunna göra något annat roligt istället:)

    Dina hjärtan är SUPER SNYGGA jag gillar dom massor:) Ser även att det finns andra nya saker sedan sist som jag gillar mycket:) Du är mycket kreativ och inspirerande:)

    Har nyligen kommit hem från en helt underbar Segelsemester i Stockholms skärgård:)
    Vi hade så himla tur med vädret så är så himla glad, tacksam och nöjd:) Veckan vi fick var helt super underbar:)
    Det finns lite bilder från vår segel semester som jag har lagt ut på bloggen om du vill titta:)
    Å kan du tänka dig segelbåten har även ett pyssel bord så jag kan även pyssla när jag är i väg på sjön ha ha ha:) Visst är det underbart:)

    Ha en underbar fredag och helg och ha det bäst:)

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Åh, vilken osis att butiken var stängd. Man lär sig av misstagen. Jag har gjort samma tabbe. Åkt och butiken var stängd! Numera kollar jag alltid öppettider innan jag åker!
    Jättefina hjärtan du har gjort. fina att sätta på en present. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Undrar hur mkt du tar för ett så underbart trähjärta?

    /Elin, elin_asp@home.se

    SvaraRadera
  12. Oj, så söta! Jag brukar skriva med penna på mina hjärtan men dessa var ju superfina!
    Mariette

    SvaraRadera