måndag 1 augusti 2011

Har gjort ett gulligt litet kort det första på länge och det va kul att komma igång igen.

Bilden med flickan och katten har jag fått av min pysselvän Marika och pappren som jag använt är från henne också, en liten jorgubbsberlock satte jag på spetsen.
Hon är så givmild , det händer då och då att jag får lite pyssel av henne sådana vänner ska man vara rädd om.





Jag va ju på Diggelo igår på Läckö slott, mycke trevlig kväll och bättre väder kunde inte bli strålande sol och kvällen kändes tropisk.

Mycke folk hade samlats för att höra Diggelo gänget och min favorit va Tomas di Leva han är oslagbar tycker jag.


Jag blev så vansinnigt glad idag också när jag fick en KAOS Award av MezzaNotte ibland skulle det vara bra att kunna visa sin glädje men du får en stor kraaaaaaaaaam av mig så här.

KAOS Awarden betydde Kreativa Artister med otrolig skaparglädje ja ni förstår att jag blev glad va.
Tack snälla.

Ha det gott.

MVH. Maud

8 kommentarer:

  1. Vilket gulligt kort du har gjort. Ja, Di Leva är en häftig kille. Jag gillar också honom. Grattis till din KAOS och ha en trevlig kväll. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Fint kort Maud! Härligt att se digiloo... en upplevelse! Det kan jag tänka mig!

    Kan du maila mig så att jag får skicka KAOS kortet till dig?

    katja_joulak(@)hotmail.com
    tag bort parantesen så blir det rätt!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar stämpel, ja hela kortet var super ......

    Gillar också Diggilo

    kramar
    //anneli

    SvaraRadera
  4. Gulligt kort i fina färger. Gullig jordgubbsberlock :) Grattis till Awarden kram bibbi

    SvaraRadera
  5. hej Maud!
    Så gulligt kort du gjort, söt stämpel!
    Grattis till din KAOS!
    Kram lene

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kort du har gjort!! Måste passa på att instämma om Di Leva. Han är riktigt frän, går sin egen väg...
    Ha det gott
    hälsar Eva

    SvaraRadera
  7. Så fint kortet blev....det är kul att ge bort saker och se hur resultatet blir..och för övrigt så får jag mycket av dig, kära Maud, och bara att jag fått dig till vän är värd sin vikt i guld...Kram från Marika

    SvaraRadera
  8. Tack gulliga Maud för ditt inlägg!! Du är värd din KAOS till 100 %!

    Ha en fin dag

    Kram Katja

    SvaraRadera