torsdag 4 augusti 2011

Har ni sett vilket underbart fint kort som jag fick med posten, j fick en KAOS av MezzaNotte och såååå glad blev jag såklart.
Besök gärna hennes Blogg så har ni mycke fint att titta på en stund.
http://MezzaNotteskapar.blogspot.com/



Tänk va mycke glädje jag kännt sedan min vän Marika fick mig till att skaffa en Blogg,så mycke goa vänner det finn uti Bloggvärden.

Tog mig en tur till Slöjddetaljer i Skara för att skaffa mig lite pysselvaror, inte för att det är tomt precis här hemma men alltid kul med något nytt.



Jag blev så sugen på att testa och göra fina koppar med ljusmassa i som jag sett på
Evaspapper&sånt blogg.
Hoppas jag lyckas , hennes är så fina.

Lite annat pyssel åkte också ner i korgen såklart.

Ha det gott.

MVH.    Maud

4 kommentarer:

  1. Spännande med ljusmassa, jag får nog dra mig hemåt snart...har inte pysslat på en vecka och då blir man ju lite lätt stressad. Fast jag och mamma har det riktigt bra i nya lägenheten.. Kram från Marika

    SvaraRadera
  2. Hej Maud
    Jag ser fram emot att se vad du kommer att göra, men jag är säker på att det blir något bra och vackert.
    Soliga hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  3. Det blir med all säkerhet något tjusigt.

    Vilket fint KAOS kort du fått

    SvaraRadera
  4. Det var ett vackert Kaos du fått !!! Vänner i bloggvärlden känns riktigt värdefulla tycker jag också. Trodde aldrig förr att jag skulle fastna för det. Men jag älskar bloggandet. Kram Eva

    SvaraRadera