måndag 29 augusti 2011

Julkort

God afton där uti stugorna idag hade jag tänk visa en teask som Inger va så snäll att dela med sig mallarna av, men det ...... sig.

Det började så bra och jag kände mig riktigt nöjd men så kom jag till sista biten som va locket och då va det alldeles för litet och ramlade bar ner i asken, tror ni att jag blev glad?  Nä inte direkt då tappade jag lusten och pappret jag använde va slut så jag kunde inte göra en ny   Inger hjälp du får komma hit.

Så nu hade jag inget att visa på bloggen idag så jag slängde ihop ett julkort med en ny stämpel som jag fick på posten idag, stämpeln är så fin men kortet blev sådär.

Inte min dag idag så jag sätter mig med stickningen och gör pulsvärmare för det vet jag iallafall hur man gör .



Ha en trevlig kväll.

MVH.  Maud

13 kommentarer:

  1. Jättefint julkort :) Den stämpeln tycker jag oxå är fin och jag tycker du har fått till ett bra upplägg med papper och dekoration till. Pulsvärmare... det kliar i mina fingrar. Sitter och tittar på nätet efter garn och mönster. Blir så insp...ja bl a av dej :) Tycker att det är kul att sticka men det var så länge sedan nu. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så söt kort och jag gillade stämplen

    Kraaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte kortet var jättefint...det kommer mer pulsvärmargarn från skroten i Kinna till Lidköping imorgon, hoppas du kommer tycka om det...Kram från Marika

    SvaraRadera
  4. Julkortet blev jättefint! Och asken kan ju vänta till en annan dag. Lycka till!
    Mariette

    SvaraRadera
  5. Så snyggt,
    börjar få lite panik
    alla gör så många julkort.
    Jag har inte börjat,
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Hej på dig!
    Du får trösta dig med att du har gjort ett väldigt vackert julkort. Så fin stämpel du har använt.
    Sov på saken och ta tag i asken en annan dag. Då kommer det säkert att lösa sig. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Hej! Här kommer en viktig anteckning
    För det gäller att vara ute i god tid!!!
    Under december månad (ja alla adventshelger) kommer vi att i
    HELA LEV VACKERT HUSET hålla JULMARKNAD (vi har nämligen en lika stor källare och övervåning), vi söker därför just nu hantverkare som har hantverk som passar stilen och känslan i vår butik i övrigt. Du som hantverkare kan boka in dig på en eller flera adventshelger, mail en bild på något av ditt hantverk och skriv till oss på vitromantik@gmail.com om du är intresserad, VI LOVAR ATT DET KOMMER BLI SÅÅÅ MYSIGT OCH SÅ TOPPEN!!!!
    Och du vet väl att det finns ett vandrarhem bara ett par hundra meter ovanför oss och en stor camping hundra meter nedanför med jätte bra boende i fall du reser långt! www.levvackert.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Ibland går det åt pipan, men skam den som ger sig. På te-asken igen !!! Julkortet blev riktigt mysigt. Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Det går inte att lyckas jämt och vi lär av de kort som inte vi blir nöjda med. Kortet blev fint. Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Jätte sött julkort och stämpeln är gör fin. Te asken kan vänta, det blir en ny dag imorgon ;-))
    Kramar

    SvaraRadera
  11. hej vännen!
    ge inte upp med asken, jag är säker på att du får till det nu du sovit på saken!
    Underbart julkort har du gjort, så snygg stämpel!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  12. Hejsan
    Jag tycker att kortet är jättefint

    SvaraRadera
  13. Så flott julekort♥. Likte det veldig mye:)

    Ha en fin uke.

    Klem Marita♫♫

    SvaraRadera