tisdag 16 augusti 2011

Ny kollektion

Idag har vi arbetat ganska flitigt Marika och jag vi har designat en ny kollektion smycken inför hösten, dessa armband ska till Salong Hamngatan 5 och lite längre fram i veckan ska det även bli halsband och  läderarmband.

Hoppas att det ska falla kunden in i smaken det får tiden utvisa.







Om ni visste vad glad jag blev när MezzaNotte ville köpa de grå pulsvärmarna, då va de första sålda och jag hoppas på att det blir fler.

Ha det gott.

MVH.  Maud




13 kommentarer:

  1. jättefina armband,,, klart dom kommer att gillas..

    SvaraRadera
  2. OMG så läckert vad du har jobbat på bra:)
    Armbanden är super snygga och jag gillar dom jättemycket:)

    ÅÅÅÅ DU ÄR JO SÅ HIMLA GOD:) Nu gjorde du mig riktigt GLAD ska du veta:)

    Sådana ord som du hade lämnat kvar till mig i dag värmde mycket och uppskattas väldigt mycket:) Så snällt av dig:)

    Trevligt att du gillade mina bilder som jag delade med mig av:)
    Det var mycket mys och glädje som jag kommer bära med mig en lång stund framåt nu:) Är så tacksam så:)

    Vet du min vän i dag gjorde jag klart "Tutorial" till te asken så den kommer komma på min blogg.

    Det blev en hel del bilder så behöver hjälp av min dotter att förminska dom så att alla kommer med!

    Trevlig kväll på dig vännen och ha det bäst:)

    Kramar i stora lass från lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Wow de är hur fina som helst helläckra.
    De kommer att sälja som smör i solsken

    SvaraRadera
  4. Gu´ vilka häftiga armband ! Gillar jättemycket !! De kommer säkert att gå åt fort. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Dom är underbara vaad flitig , duktig du är .........

    krammmmm
    //anneli

    SvaraRadera
  6. Va´kul det är när man samarbetar...och ser ideér växa...Kram från Marika

    SvaraRadera
  7. Super snygg!!
    Dom kommer du sälja fort.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  8. Jättefina smycken ni har gjort. Kommer säkert att bli lättsålda. Ha en bra dag. Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Så snygga armband, Ni är ju superduktiga!
    Kram lene

    SvaraRadera
  10. Såååå fina!! De där skulle jag vilja se live....

    sUPERSNYGGA!!

    Nyfiken... i vilken stan finns de?

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Åååååå de var nydelige♥. Likte de kjempemye. Hva koster et slikt armbånd?

    Ønsker deg en kjempefin dag.

    Klem Marita♫♫

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara armband. Hur läckra som helst. Ha en skön helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  13. lycka till! så fina, det kommer att gå superbra!! kram

    SvaraRadera