fredag 30 september 2011

Idag var det roligt att titta i brevlådan, där låg ett paket ifrån Hobby och Hantverk en underbar Webshop som hade jätte mycke stämplar och såklart så tittade jag inte bara i shopen utan handlade en del stämplar som ni kommer att få se på kort framöver.

En av stämplarna var denna söta tjej ifrån Bildmålarna det blev ett mycke enkelt julkort men det blir nog användbart ändå.



Denna stämpeln vet jag inte vart jag fått ifrån den låg i högen bland uppstämplat men den är mycke gullig tycker jag, stämpeln med  Jag tror på tomten  är också ny och den tror jag kommer att bli en favorit på mina julkort.


Ha en underbar helg alla mina vänner.

MVH.  Maud

11 kommentarer:

  1. Söta julkort :) Gillar både Bildmålarnas motiv och Hobby o Hantverks shop.Trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Hej! tittar in o önskar dig en fin helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Nä, det går inte an att bara titta i shopparna. Man måste handla med. Jättefina kort du har gjort med söta stämplar. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Så jätte fina julkort
    båda två.
    Trevlig helg
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. Jättefina kort. Trevlig helg. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina julkort
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  7. Jätte söta julkort och dina ljuspåsar är bara sååå underbara!
    Önskar dig en underbar helg!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Så vackra kort, bildmålarnas stämplar är jättegulliga!
    Magnolias skridskoåkare är en härlig stämpel!
    Ha en skön helg och var rädd om dig!
    kram lene

    SvaraRadera
  9. Mycket snygga kort du har gjort med jättesnygga snöflingor och stämpelmotiv på:)
    Å det är alltid trevligt att få pyssel godis som dimpar ned i ens brevlåda:)

    Tusen tack snälla Maud vännen för dina trevlig rader inne hos mig du är ALLTID så himla snäll och god:) Det uppskattas mycket ska du veta:)

    Ha en underbar och skön söndag och vecka som kommer:)
    Var rädd om dig !

    Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Stämpeln frn Bildmålarna var riktigt söt !! Roligt att se nya stämplar. Ha en fortsatt skön söndag !! Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Hej Maud
    Vilka jätte fina kort, stämplarna är så fina. Visst är det roligt när det kommer paket, nästan som julafton.
    Susanne

    SvaraRadera