tisdag 27 september 2011

Ljuspåsar

Hej på er!

Nu är jag tillbaka efter att ha legat lågt en vecka men så är det ibland när kroppen säger stopp och belägg.
Jag har nu lånat en ide av Eva som hade gjort så fina ljuspåsar och det va ju något som jag ville prova och det va jättekul och fina blev dom tyckte jag.





Lite trattkantareller hittade jag också när jag tog en tur i skogen och njöt av stillheten.
Det är gott att plocka fram lite torkad svamp till den härliga svampsoppan som det kan bli frampå.


Ha det gott.

MVH.  Maud

12 kommentarer:

  1. Vilka fina ljuspåsar du har gjort. Jättefint har du dekorerat dom. ja, det är gott mad svamp och roligt att plocka med. Ha det så gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina påsar, tack den idéen får man väl "sno". Funderar lite på och tror att det är en tändsticksask som ligger i mitten. Undrar också var du hittat alla färgade ljus...eller är det kanske doftljus för de finns ju i massor av färger?
    Ha det gott!
    hälsar Eva

    SvaraRadera
  3. de blev ju hur fina som helst !!! Snyggt med olika färgade värmeljus. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Å så fina ljuspåsar :) trevlig present när man går bort. Kantarellerna ser goda ut, blir en god soppa av. Ha det så bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Vill säga tack för att du skrev till mig i inlägget om min mor. Det var både skönt och jobbigt att höra att du också har erfarenhet av bröstcancer.
    Min bästa kompis förlorade sin pappa i början av året i prostatacancer. Det läskigaste med nästan alla fall är att folk blir friskförklarade, och så stämmer det inte! Obehagligt. Men i alla fall, tack för att du skrev några rader! Det känns fint! O så snyggt du har fixat med ljusen :-)

    SvaraRadera
  6. Jätte fina,
    kanske ska prova på sånna jag med,
    Kram Elin

    SvaraRadera
  7. Underbart fina ljuspåsar.
    Härliga trattisar

    SvaraRadera
  8. "Lite" svamp, tycker att det ser ut som väldigt mycke ;O)
    Jätte fina ljuspåsar. Vad tar man för sådana modeller i kronor?
    Ha en bra dag!
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  9. Här är det verkligen inget fel på skaparlusten vilka underbara ljuspåsar du har gjort helt super snygga:)Å så många också:)

    Svampen ser underbar god ut jag hade så himla tur att jag fick nyplockade och ny rensade trattkantareller av Margareta som jag hade tur att få besök av i går:)
    Jag lovar dig jag njöt i fulla drag när jag gjorde i ordning en macka med dessa underbara trattkantareller:)

    Önskar dig en underbar dag och kramar från Lilla Inger vännen:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Så fina ljuspåsar, en jättebra present att ha med sig vid julkaffet runt om i stugorna!
    Kram lene

    SvaraRadera
  11. Wow, så flotte gaveposer med lys i♥. En kjempeflott idè:). Flott dekorert.

    Klem Marita

    SvaraRadera
  12. Jättefina ljuspåsar. Bra att ha några på lager att ge bort. Kantareller är så otroligt gott.
    Kram kram

    SvaraRadera