tisdag 13 september 2011

Tags

Har börjat att tillverka mina julklapps etiketter och jag blev mycke nöjd denna gång jag fick till en lite gammaldags stil vilket jag gillar väldigt mycke.

Stansade ut tags från Big Shoten och sotade sedan ner tagen med en ton Distress och stämplade motivet i en mörkare nyans.
Embossade sedan så det fick en klar yta och sotade sedan kanten med Distress.





Dom här sista blev min favorit, nu ska jag bara sätta dit snöre så är de första 30 klara.

Ha det gott.
MVH.  Maud

14 kommentarer:

  1. Fina tags :) Bra att ha på lager eller har du redan köpt julklapparna? Visst är det roligt att testa sig fram till något nytt, så man får det som man vill. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så gör-snögga....kanske modell att ha med och sälja på julmarknad..Kram från Marika

    SvaraRadera
  3. Jättefina tags. Det är så snyggt med den lite gamla stilen. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Jättefina, gillar också den gamla stilen du är super duktig....

    kram

    //anneli

    SvaraRadera
  5. Åhh så fina! Tycker att det är så snyggt när man sotar ner kanterna. Är det svårt? Har aldrig gjort något sånt!
    Ha det gott!
    /Malin

    SvaraRadera
  6. Ja det är bra att vara ute i god tid. Jättefina tags allihopa. Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hej Maud!
    så fina tags du gör.. ja tänk att det lackar så sakta mot Jul :)
    såg du att jag hade en fråga i ett inlägg? kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Åhh så mysigt med egna fina julklappsetiketter, tack för tipset.
    Ha det gott
    hälsar Eva

    SvaraRadera
  9. Ja just det, sådana kan man också göra. Det är fint att sätta egna tags på julklapparna. Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Jättefina tags. Jag håller med om att den gammeldags stilen är fin. Så kul att ha gjort egna!
    Tack för din hälsning, och ja, nu är jag nog snart på banan igen:)
    Mariette

    SvaraRadera
  11. Hej Maud!
    Jätte snygga tags, gillar oxå den lite gammla stilen, kul när man får till ett snyggt resultat! Julen kommer till mig på lördag har jag bestämt ;.)då börjar min julkortstillverkning...
    Tack för dina gulliga kommentarer hos mig! Ha det bäst! / Kramar

    SvaraRadera
  12. Ja de är verkligen underbara. att få en sån på paket är ju ren glädje!
    Kram lene

    SvaraRadera
  13. Fina julklappsetiketter! Verkligen fin nyans du har på dem... Åh, vad inspirerad jag blir!!

    kram

    SvaraRadera