onsdag 5 oktober 2011

Åh va skönt med en ledig dag, låg länge kvar i sängen och drog mig.
Men så har jag ett par kort beställningar jag måste göra och det ena kortet som är till ett brudpar va det lite pill med men jag tror nog att resultatet blev ok.
Det skulle bara vara silver och vitt och det är ju väldigt stilrent.


Det andra kortet är till min dotters kille som fyller år idag    Hurra hurra för dig Anders.

Nu har jag varit kulturell igen för i måndags var jag på ljusfestivalen i Grästorp det va en häftigt upplevelse med så mycke fina ljus och så träffade vi på ett gäng spöken i skogen , lite skraj blev jag kan jag villigt erkänna även om spökena var mina släktingar med när vi träffas privat ser dom inte ut så här.


Ha det gott.
MVH.  Maud

9 kommentarer:

  1. Hu a mej, vilka ruskiga spöken. Förstår att du blev skrajsen :)
    Fina stilrena kort du fixat. Gillar det vita mönstrade pappret. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så stilrena och snygga kort du har gjort. Vitt och silver är jättesnyggt tillsammans. Men fy, vilka spöken du träffat på då, ha,ha. Inte konstigt du blev rädd. Det skulle jag med ha blivit. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Snygga och stillrena kort du har gjort, gillar dom.
    Men vilka ruskiga spöken... hade jag möt dom i skogen hade jag sprungit gömt mig :-))

    Kraaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  4. Vilka jätte fina kort, så snyggt med bara vitt. Vilka häftiga spöken skitsnygga.

    SvaraRadera
  5. Så snygga kort, vitt är så elegant!
    Ja det är tur man inte behöver möta dessa spöken..hua va rädd man skulle bli!
    Kram lene

    SvaraRadera
  6. Huja vilka läskiga spöken.
    Superfina kort

    SvaraRadera
  7. Hej! fina kort som vanligt ;) hu vilka spöken... snart dags om några veckor för årliga Halloween buset!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Vilka fina vita kort, det är såå snyggt med vitt. Vilka härliga bilder, de är otroligt bra sminkade och utklädda. Jag skulle dött om jag mötte dem i mörkret ;). Ha en bra dag. Kram kram

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha, ursäkta skrattet men bildena på dina spöken låg kvar i huvudet när kommentars rutan kom upp! Underbart med lite skrämselattacker...
    Korten är jättefina! Gillar vitt det är väldigt stilrent och passar ju så bra till båda dina kort!
    Grästorp ligger ju inte så långt bort..
    Ha det gott, Maud!
    Annacarin

    SvaraRadera