måndag 3 oktober 2011

Då va det redan en ny vecka, jag fattar inte vart tiden tar vägen men det är bara att rusa med.
Två julkort kom till i helgen det med flickan stämpel från Bilmålaran och lilla söta igelkotten från Penny Black.







Här är en härlig bild tycker jag , såg denna sköna moped i helgen på ett ställe i Broddetorp när vi va ute på en bilfärd och besökte traktens konstnärer en mycke trevlig tur som kallas för kulturnatta , man åker runt och hälsar på kontsnärerna  från kl 16.00 till 01.00 och det va hur mycke folk som helst även vid midnatt.

Ha det gott.
MVH.  Maud

11 kommentarer:

  1. Men va kul att åka på en sån nattfärd!
    Jättefina julkort och så härlig bild!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Två jättefina julkort . härlig bild.....
    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  3. Jättefina julkort du har gjort. Igelkotten på skidor är då för tuff. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vilken jätte gullig igelkott, härliga kort.
    Sussissmycken

    SvaraRadera
  5. Hejsan! fler som har lite julkänsla tror jag ;) dina kort är ju för söta! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Gillar både julkorten och mopeden :) kram bibbi

    SvaraRadera
  7. Underbara julkort.
    Cool moped

    SvaraRadera
  8. Jättefina julkort, vilken söt igelkottstämpel. Vad roligt att åka runt till konstnärerna, låter jättetrevligt. Ha en bra vecka. Kram kram

    SvaraRadera
  9. Två jätte fina julkort och häftig moppe!
    Må så gott!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  10. Hej på dig kära Maud vännen:)

    Dina Julkort är super snygga och jag tycker du ska vara mycket nöjd med dom:)

    Vilken häftig moppe underbart foto:)

    Å jag håller med dig jag fattar inte heller värt tiden tar vägen den rusar hur fort som helt förbi!!! Känner inte alls att jag hinner med !!!!

    Ha en underbar dag och önskar dig allt det bästa:) Var rädd om dig!

    Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Julen är på gång med stormsteg. Jättefina kort du gjort, jag gillade särskilt igelkotten- SÅ söt.
    Fotot på den gamla moppen var ju charmigt.
    Mariette

    SvaraRadera