fredag 14 oktober 2011

God fredag på er, hoppas att ni har det bra alla mina bloggvänner.
Idag har jag forsatt med att altra pappersaskar och denna är en liten platt ask som det kanske kan bli en ask med trisslotter i , bra ge bort present.
Askarna är färdiga och inget som jag själv behöver klippa till, mycke behändig och billiga är dom också.


Nu ska jag bärja att packa mina väskor för imorgon bitti bär det av till Slövde där det är scrapträff och mycke trevligt ska det bli.

Ha det gott.
MVH.  Maud

7 kommentarer:

  1. Fin ask ,ha det så bra på eran träff det finns inget som är så inspirerande och kul......

    Trevlig helg

    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  2. Snygg ask, behagliga färger :) Trevlig helg och ha det så trevligt på träffen. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Tack för tittar inne hos mig! Fin ask du har altrat...och gableboxen under är hur fin som helst! Hoppas du får en skön och rolig pysselhelg =) Kram kram

    SvaraRadera
  4. Jättesöt ask du har dekorerat. Ha en riktigt mysig pysselhelg nu då. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. En jätte fin ask!
    Trevlig helg Elin

    SvaraRadera
  6. Jättefin ask !! Hoppas du har en toppenkul scrapträff . Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Jättefin perfekt att lägga små presenter i när man ska gå bort på uppvaktningn

    SvaraRadera