torsdag 13 oktober 2011

Igår kväll var en mysig kväll jag va på kurs i Skara på slöjd detaljer med mina kompisar Marika och Pia ( och en massa andra tjejer såklart) vi fick lära oss att altra pappersboxar.

Superkul och relativt lätt så jag köpte såklart med mig ett gäng hem så det kan bli fler boxar framöver.
Visar nu den som jag gjorde.



Jag har använt mig av brun distress för av färga in kanterna och sedan stämplat in lite sprickor på pappret men samma distress, sedan va det bara att ösa på.

Det här är Marikas box.


Tjejen som satt bredvid mig fixade till den här.


Sist visar jag lite axplock från de färdiga boxar och annat smått och gott som fanns för oss att titta på och få ideer ifrån.







Ha det gott.
MVH.  Maud

12 kommentarer:

  1. Vacker gablebox :) så fint dekorerad. Köpte du färdiga boxar? Det blir klart mycket stadigarre än cardstock, skulle jag tro. Har sett något om att det finns på någons blogg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Gillar din box mycket det romantiska super snygg......
    Det fanns annat fint också såg jag......

    Kram på dig
    //anneli

    SvaraRadera
  3. Väldans fin box du gjorde;) Såna kurser är roliga;) Du har mycket fint på din blog och jag tackar för dina fina ord du lämnar efter dig som spår i sanden.

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  4. Helt underbar box!! Vilken kul inspirerade träff det måste varit!!
    Din brevlåda ej ju bara gudomlig!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  5. Det var en kul kväll...Kram från Marika

    SvaraRadera
  6. Underbar box, jätte fin
    Kram Elin

    SvaraRadera
  7. Vilken box du har gjort den är super snygg helt underbar:)
    Vad trevligt du måste haft på pyssel träffen:) Jag ska snart på träff hos Mia Mixen och längtar och ser fram i mot det mycket:)

    TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om min Plåtburk vad glad jag blir att du gillade den:)Det uppskattas mycket:)

    Önskar dig en jättetrevlig, skön och mysig fredag och helg:) Ha det bäst :)

    Kramar i stora lass från lilla vännen Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Vilken box du har gjort. Så snyggt dekorerat och underbara papper du använt, SNYGGT! Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Hej igen!
    Jag har köpt dien hos Pysseltagen. Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Hej! ja den söta boxen skulle man gärna vilja få en present i..Trevlig helg önskar jag dig! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  11. Oj, vilken fin box du gjort, gillar den mycket. Ha en skön söndag. Kram Katarina

    SvaraRadera