torsdag 6 oktober 2011

Jag vill börja med att tacka för alla fantastiska fina kommentarer jag får av er det värmer gott var enda gång.
Det är väldigt tråkigt att Blogger fortfarande krånglar med kommenterandet, jag skriver en lång kommentar och när den ska skickas så förvinner allt.
Är det någon som vet vad felet är?
Alla ni som brukar få kommenterer av mig men inte fått det på ett tag så betyder det inte att jag inte hälsar på hos er utan att det inte går att kommentera, jag besöker mina vänner så gott som varje dag.

Idag har jag knåpat ihop några smycken och det blev kristall pärlor idag som jag inköpt ivår pysselaffär här i stan Bettans knep och knåp, tur att vi har Ulla för det är den enda rena pysselbutiken som finns här.



 

Det blev ett par enkla småkort också med söta igelkotten från Penny Black.
Ja nu blev bilden tokig igen även om jag rätt vänt den ja det blir till att vända på datorn om ni vill se den i sitt rätta läge.
Ha det gott.

MVH.  Maud

14 kommentarer:

  1. Vackra smycken och jättesöta små kort. Jag har också problem i vissa bloggar och har inte en aning om vad det beror på. Man blir riktigt less ibland på allt strul. Här finns ingen pysselbutik och det saknar jag verkligen. ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej! hur hinner du med allt fint pyssel? ;) ang blogg problemet! du måste ladda ner en annan webläsare,jag laddade ner google chrome.sök på internet! hoppas du fixar det! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Nydelige smykker♥. Jeg har også hatt problemer med å få kommentert hos andre, men etter at jeg lastet ned google chrome så ble det litt bedre:). Håper det ordner seg for deg og:)

    Ha en fin kveld.

    Klem Marita

    SvaraRadera
  4. Det hoppar ur här med ibland !! Jag kopierar min kommentar så jag slipper skriva om och sen funkar det förhoppningsvis nästa gång. Men det ska ju inte vara så. Fina smycken igen ,riktiga festblåsesmycken. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka fina smycken.
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina smycket och kort. Hoppas de ska fixa till så problemen försvinner med kommentarerna. kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Jättefina smycken och kort! Ja visst är det tråkigt när det strular med bloggen. Själv har jag problem när jag ska publicera mina bilder med text på bloggen. Det funkar nästan aldrig som det ska. Får alltid finna på nya vägar att få ut det på bloggen. Hoppas att det löser sig för dig!
    Trevlig helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vilka fina smycken.
    Har oxå problem på vissa bloggar

    SvaraRadera
  9. Å VAD SNYGGT Maud vännen jag älskar dina smycken dom gillade jag MYCKET:)

    Dina små kort som du har gjort är jätte söta och så gulliga:)

    Önskar dig en helt underbar fredag och helg och dom bästa önskningar till dig:)

    Må så gott och var rädd om dig!

    Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Jätte fina smycken och underbart söta julkort.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  11. Godafton Maud!
    Så fina hjärtan du visar!
    Jag har upptäckt att om jag är inloggat på min egen blogg är det inga problem att kommentera hos andra!
    Ha en underbar helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  12. Vilka vackra smycken!! precis i min smak...

    Hoppas blogger funkar för dig med nu, för det har krånglat för mig med och det känns som så slöseri med tid när det krånglar.

    Ha en fin helg... Kram Katja

    SvaraRadera
  13. Tack för titten hos mig. Jag gör som lk46 Lene skriver i sin kommentar och nu funkar det.
    Gå in och logga in dig på din sida..
    Lycka till:)

    SvaraRadera