onsdag 19 oktober 2011

Julkort nr. 25 och 26

Det har varit lite trögt på skapandet den senaste veckan men får hoppas att det rättar till sig snart, ibland händer det saker i ens omgivning som ställer till lite oreda men så är det för alla nån gång då och då.
Det har gjort att jag inte har besökt mina bloggvänners sidor , jag har inte glömt er men inte orkat titta in till alla.

Här visar jag två julkort som är av den enklare varianten med färdig tryckt motiv, bården och kvistarna är Martha Stewart.




Ha det gott.
MVH.  Maud.

12 kommentarer:

  1. Härliga julkort, så fina motiv och dekorationer. Ha det bra och ta hand om dej kramar bibbi

    SvaraRadera
  2. Fin fina kort ........
    Var rädd om dig ......

    kram

    //anneli

    SvaraRadera
  3. Jag tycker mycket om dina julkort. Så fina bilder du använt.
    Ja du, livet har sina berg och dalbanor. Det är så här med. Var rädd om dig. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Jätte härliga julkort, gillar MS stansen.
    Ta hand om dig!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  5. Jättefina kort. Tänker på er.Kram från Marika

    SvaraRadera
  6. Helt okej med färdigtryckta motiv tycker jag. Det är ändå layouten på kortet som är det väsentliga. Och de blev jättesnygga. Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Så super fin julkort,
    Ja snart är julen här snabbare än va man kan tro.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  8. Hoppas det inte är något alltför allvarligt, det som händer omkring dig.
    Tänk så mycket finare ett julkort blir när man dekorerar lite runt omkring det. Jättefina kort!
    Mariette

    SvaraRadera
  9. Hej! nä man har ju ett liv o det är ju som sagt både upp o ner! bloggen ska man både känna för o ha ork till! var rädd om dig! dina kort är bara fantastiska! varm kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Hej på dig kära Maud vännen:)

    Dina Julkort är underbara och jag gillar dom alla i hop:) Tycker du ska vara jättenöjd med dom:)

    Å det går upp och ned för oss alla med pyssel lusten, orken och tiden!!!

    TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om mina ”Cupecakes” vad GLAD jag blir att du gillade dom:) Dina ord hos mig uppskattas mycket:)

    Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :)

    Kramar från Lilla Inger vännen♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Jättefina julkort. Jag säger som Inger, det går upp och ner med ork, lust och tiden. Ha det bra. Kram Katarina

    SvaraRadera