torsdag 20 oktober 2011

Julkort nr. 27 och 28

Fortsatte att göra julkort med färdiga motiv , mycke behändigt och jag tycker att dessa bilder är så fina .
Jag gillar den lite gammeldags stilen som dessa motiv har.




Idag har jag kopplat av några timmar hos min vän Marika  och vi gjorde lite smycken till Spring Pearl Design, vi ska ha ett smyckes event på Torsdag i nästa vecka så det behövs lite för att visas upp.
Besök gärna vår blogg.  http://springpearldesign.blogspot.com för att se våra smycken.

Ha det gott.
MVH.  Maud

15 kommentarer:

  1. Vackra julkort, gillar också de lite gammaldags tomtarna :) kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Underbara julkort, gillar oxå dessa tomtar, de är på nåt sätt riktig jul...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Superfina och så fin snöflingar är. Kram från Marika

    SvaraRadera
  4. Jättefina julkort du har gjort. Jag gillar också dessa gammaldags tomtar. Det är jul det! Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Jag håller med dig om de färdiga motiven, jag gillar dem också.
    Ditt kort är himla fint...gammeldags och vintrigt.
    Ha det gott, du kreativa människa,som verkar kunna det mesta inom hantverk:)jag blir så impad!
    kram Eva

    SvaraRadera
  6. jättefina kort Maud! och smycken!!

    du hinner ju mer massor av saker,
    så det är helt ok att du tar hand om dig och de dina!

    sköt om dig, kramar

    SvaraRadera
  7. Helt underbara Julkort gillar dom massor och vilka underbara motiv du har använt dig utav:)

    Ha det bäst och ta hand om dig och dina tänker på dig !!!

    Trevlig fredag och helg på dig :)


    Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Så snygga kort och så fina bilder du har på dem!
    Ha en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  9. Underbart fina kort. Man blir mkt inspirerad av dem!!
    Trevlig helg Maud

    SvaraRadera
  10. Hej svejs!

    Vad kul att du hittat till min blogg. Du gör jätte fina saker så det var kul att kika in hos dig.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  11. Jättefint kort. Kram Katarina

    SvaraRadera
  12. Hej! vem skulle inte bli glad av att få ett så fint jul kort! kramiz Jessica

    SvaraRadera