söndag 9 oktober 2011

Nu är jag uppe 23 st gjorda julkort jag hinner kanske med att göra 50 innan jul, vi får se.

Ni må tro att jag fick chocken när jag skulle logga in på min blogg för en stund sedan, då stod det att min blogg tagits bort HJÄLP tänkte jag då ringde min vän Marika men hon visste heller inget om vad som kunde vara fel.
Men efter en stunds bläddrande om felsökning och ingen lösning så provade jag igen att logga in och då funkade det, mycke märkligt.
Hoppas det va första och sista gången med det felet.

Nu till korten.


Ha det gott.
MVH.  Maud

8 kommentarer:

  1. Hej Maud! Tack för titten hos mig. Så produktiv du är, 23 julkort redan! Hjälp känner jag själv... Hur ska jag hinna med allt pyssel. Har lagt in så många underbara papper i butiken nu och vill börja använda allihop med en gång, men tyvärr får man ju inte använda all tid till just pysslandet... Barnen måste ju ha mat och såna grejer :) Snart så, snart så :)
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Fin fina julkort , gillar dom små igelkottarna jättemycket......

    Ha en bra vecka
    Pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera
  3. Så söta julkort. Det blå har en jättefin bakgrund :) kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Jättesöt julkort du har gjort. Med denna takt så lär du hinna få 50 klara till jul. Ja, bloggarna bara krånglar. Fast det som hände dig har inte hänt här, än......Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Oj då vilken chock när bloggen bara försvinner. Sån´t får inte hända. Vilken fart du har fått med julkorten. Jag gillar det översta med skidåkare och vacker snöhimmel. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. hej vännen!
    Så härliga julkort du gjort nu igen!! Du hinnar säkert dina 50 styck!
    Det har hänt mig en gång också, fast jag startade bara om datorn då jag trodde den stått på för länge!
    Konstiga saker händer på blogspot ibland!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  7. Wow här skapas det underbara Julkort i en rasande fart så himla duktig du är:) Julkorten är jättefina:)
    Du måste väl snart vara klar med dina och när du är det så får du jättegärna göra mina också ha ah ha:)

    Det ligger inga karameller i min åttakantiga ask det ligger fina spetsar i den:)

    Ha en underbar måndag och vecka, var rädd om dig och ha det bäst:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Jättefina julkort. Kram Katarina

    SvaraRadera