söndag 6 november 2011

Åh va skönt med en söndag som bara får vara en lugn dag så man kan ta dagen som den kommer och det får nog bli lugnt för jag har en axel som värker som tusan idag, kanske har jag grejat för mycke.

Har i allafall fått ihop ett par pannband med en liten blomma som sitter på en nål så man kan ta av den om man vill.
Tänke göra några till och se om det gå att sälja dom på julmarknaden.



Och kan ni tänka er jag tog en promenad i skogen igår och hittade en hel del kantareller, otroligt 5 november.
Dom blev mums till kvällsmaten vill jag lova.

Ha det gott.

Maud

16 kommentarer:

  1. Så kul att att fixa saker till en marknad, pannbanden är jättesöta med den lilla blomman på :) Kantareller fick jag flera liter av min chef i måndags, det finns visst jättemycket i skogen.Tror det var höstkantareller.... kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Vilka söta pannband du har gjort. Vackert med blomman. Vädret ja, det verkar lite upp och ner. Hörde det fanns jordgubbar att plocka uppåt landet. Ha en riktigt skön söndag och krya på dig. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Toppensöta pannband! Önskar att jag också var händig på virkning och stickning. Tyvärr får jag nog hålla mig till papperspyssel. Hoppas att din axel snart blir bättre. Njut av de goda kantarellerna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka jättefina pannband! Vad gott med kantareller! Vi var i skogen förra helgen men hittade inga svampar där vi brukar plocka! Det var helt tomt! Ha det gott!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilka jättefina pannband.
    Smaskigt med kantareller
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Vad du är duktig....dina blommor är så söta! hoppas att axeln snart är bättre..... kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Hej på dig Maud vännen:)

    Vilka super snygga pannband dom gillade jag massor:) Snygga färger också:)

    Vad kantarellerna så goda ut mums mums:)

    Inte kul att höra att du har ont i din axel hoppas att du snart får må bättre håller tummarna för det !!!

    Nu var det ett tag sen har absolut inte glömt bort dig men det har varit så mycket annat så har inte haft ork och tid med bloggen tyvärr !!!
    Har haft turen och varit i väg på en underbar resa med min kära sambo och det gjorde riktigt gott för själen ska du veta :) Men kroppen har behövt att vila sen !

    Önskar dig en underbar måndag och vecka som kommer, ha det bäst :) Var rädd om dig !

    Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Så snygga pannband! Hur mycket tar du för dem???
    Ha en bra dag!
    massor av kramar från lene

    SvaraRadera
  9. Hej! fina pannband!brr snart har vi vintern hos oss då kan de värma gott om öronen ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  10. Funderade just på om det fortfarande går att hitta någon svamp. Pulsvärmarna som du har på bild, är det något som du tillverkar?

    SvaraRadera
  11. Såklart att du kan sälja dina pannband, jättefina, tycker jag. Precis som Nettan så gillar jag dina pulsvärmare och undrar om du säljer...
    //Eva

    SvaraRadera
  12. Tack snälla gulliga Maud vännen för dina trevliga rader hos mig blir så GLAD:)

    Ha det gott du med och var rädd om dig!

    Ha en underbar dag och kramar från Lilla Inger vännen♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Underbara pannband du gjort. Vad roligt att fortfarande hitta en massa svamp i skogen. Det här vädret kan det gärna få va hela vintern, de blir bara problem när snön kommer, då bla snöplogningen. Ha det bra. kram kram

    SvaraRadera
  14. Fantastiskt att hitta kantareller nu. Jag har ju också några i kylen. Jättefina pannband. Kram Eva

    SvaraRadera
  15. Så flotte pannebånd du har laget♥. Kantarellene så fine ut☺.

    Klem Marita

    SvaraRadera
  16. Pannbanden var jättesöta! De kan du säkert sälja. Hoppas din axel blir bra fort..
    Tänk att det fortfarande finns kantareller ute i skogarna.
    Mariette

    SvaraRadera