söndag 20 november 2011

Detta halsband jag visar idag är ett ny designat för Spring pearl design det är Marika som kommit på det och jag tyckte så mycke om det så jag gjorde ett likadant.


Har fått gjort första julplanteringen som jag har utanför ytterdörren, den blev väl inte den bästa jag gjort men nu finns den i allafall där.

Till sist idag har jag gjort paketkalendern för i år färdig, ja jag vet vad ni som känner vår familj tänker....... hon har ju stora barn och det är ju sant men varför ta bort mysiga traditioner och kan bli för stor för att öppna paket?


Ha det gott.

Maud

8 kommentarer:

  1. Underbart halsband, vad mysigt med adventkalendern vi är några tjejer som byter här också, vi har gjort varsin kalender sen lottar vi du kommer få se dom snart vi skall träffas och byta på Söndag .....

    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  2. Underbart halsband och adventskalender är aldrig fel. Så mysigt! Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt halsband och planteringen är verkligen vacker. Önskar jag hade lika mycket energi som du när det gäller paketkalendern.

    SvaraRadera
  4. Snyggt halsband och fin planterng.
    Klart att stora barn oxå ska få ha en egen adventskalender.
    Ha en underbar vecka

    SvaraRadera
  5. Hej!underbart vackert halsband!man blir aldrig för gammal för paket ;) så har man bara tid o ork (fantasi) så är en kalender jätte rolig! jag vet att jag gjorde det några år när sonen var mindre.. men det var lite pill..Ha en fin vecka!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Hej Maud!
    Vilket vackert halsband och underbar plantering.
    Ingen är för stor för paket, jag älskar traditioner...
    Ha en fin vecka!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  7. Så vackert halsband, du är duktig!!!
    Håller med dig en bra tradition ska man inte bryta fast barnen är stora!
    Kram lene

    SvaraRadera
  8. Detta häls bandet gillade jag massor så snyggt det är:)
    En adventskalender är jo super trevligt och jag håller med Anne-Charlotte man är aldrig för stor för paket och jag också älskar traditioner:)

    Ha en underbar torsdag och helg som kommer och önskar dig allt det bästa:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera