fredag 4 november 2011

Ett vanligt grattiskort till en i familjen, mycket enkelt med fyller sin funktion.
Stämpeln på kortet är från Skogstokiga.


Har börjat att förbereda inför julmarknaden som vi ska på 1:a advent, stickar nu halspolo´s i olika färger och mönster.


Såg i en tidning en kreation med lerkruka och en gammal sked och ett ljus som jag tyckte va så himla mysigt och då måste det ju testat och det blev fint tycker jag så det kanske får bli ett gäng sådana att ta med till marknaden också.


Ha en riktigt trevlig helg.

Maud

7 kommentarer:

  1. Vad duktig du är ..... ljuset skeden var bara så fint mysigt visst är det en härlig tid framför oss......

    Trevlig helg
    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt Maud det blev med skesen. Ditt kort är jättefint. Nej, det är inte särskilt svårt att göra dessa värmeljuskort. Dom är roliga att göra. Så testa du. Ha en mysig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev, jag lade precis ut min sked som jag stansat i. Kram från Marika

    SvaraRadera
  4. Fint kort och krukan ser mysig ut. Snyggt och annorlunda med skeden :) Trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Jättemysigt !! Jag tror jag såg det också. Extra fint blir det när ljuset brinner ner och reflekterar i skedbladet.Håller också på till en marknad.Det är roligt att förbereda. Ha en fin hellg !! Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Du har fullt upp att göra med allt fint du gör, krukan var jätteläcker med ljus och sked, något jag ska ta över. Ha en trevlig helg. Många kramar Katarina

    SvaraRadera