måndag 14 november 2011

Idag har det blivit tändsticksaskar för hela slanten, jag blev så inspirerad av Anneli hon hade gjort så fina askar och jag frågade henne om jag fick låna hennes ide och det fick jag.




Man sätter ihop fyra askar och dekorerar efrer smak, och så en brads som en liten knopp att ta i för att få upp den lilla lådan.

Titta gärna in hos henne hon gör så fantastiskt mycke fint.
Jag har försökt länka till hennes blogg men det vill sig inte.
Anneli´skortmakeri

Ha det gott.

Maud

12 kommentarer:

  1. Hej hej! Var precis på väg in på din blogg när jag såg att du kikat på biskvierna :) Jag kanske ska mejla över några? =) Har precis provsmakat en...den slank ner..ha haa
    Sååå snygga tändsticksaskar du har gjort! Rolig sak att sätta ihop fyra stycken...blir ju en lite mer bordsaktig sak då...om du förstår hur jag menar...finfina! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så snygga tändsticksaskar :) Trevlig present i juletid. kramar bibbi

    SvaraRadera
  3. Jättefina askar du har gjort. Fina små presenter att ge bort. Roligt att du har gjort dom lite olika. Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Dom blev ju superfina visst var det roligt att göra ????

    Kram på dig
    //anneli

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Så kul att fiffa till tändsticksaskar jätte fina! ha en fin vecka! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. WOW vad du har pysslat och skapat sedan sist jag hälsade på:) Dina tändsticksaskar och allt annat är underbara fina saker:)

    Jag tycker också om att göra tändsticksaskar och ljus det har jag fått på hjärnan nu ha ha ha:)

    Ha en underbar dag och ha det bäst kramar från lilla Inger vännen ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  7. En trevlig present de också. Du är flitig du !!!!Kram Eva

    SvaraRadera
  8. ja de är fina dessa askar och så bra att det är flera askar i!
    alla är snygga, men den första är ursnygg!
    kram lene

    SvaraRadera
  9. Åhhh så många och sååå fina askar

    SvaraRadera
  10. Jag var inne här i går och tittade på dina ljuvliga fina askar. gör snygga allihop...
    Trevlig helg!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  11. Jättefina askar. Jag gjorde själv en sådan då jag också gjorde de fyra askarna som sätts ihop. Trevlig helg. Kram kram

    SvaraRadera