torsdag 3 november 2011

Julkort nr 32.

Detta julkort påminner om en gammeldags jul tycker jag, tomten är utav min favorit av hur tomtar ska se ut.
Kanterna har jag rivit och sedan distressat runt omkring.
Ett vanligt blomtersnöre passade bra till denna stil.
Hittade denna stämpel igår på Slöjd detaljer i Skara och den kunde jag bara inte motstå, de slank även ner ett par andra stämplar också men då änglar.
De kommer på nästa julkort.



Marika har beställt små vita keramik blommor och ville jag skulle testa dessa och jag blev nöjd med resultatet, hoppas kunderna blir det också.

Ha det gott.

Maud.

7 kommentarer:

  1. 31 julkort!?! OJ! Och jag som inte gjort ett enda :) Jättefina kort gör du och ljusen är så läckra!

    SvaraRadera
  2. Roligt att det gick så bra med smyckerna, de är ju så jätte fina!
    Gillar dina julkort, väldig snygg stämpel...
    Trevlig helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. En jättefin tomte. Det är så de ska se ut. Fint julkort och dina smycken är så fina. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också den tomten. Jag har en liknande stämpel som jag köpt i Berlin. Den är mysig. Det är roligt med omväxling. Vackra armband du har gjort. Blommorna passade ju perfekt. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hej! ännu ett fint kort.jag gillar den gamla stilen bäst på saker o ting ;) trevlig helg ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Härlig tomte. Det blev ju jättesnyggt med de vita blommorna, jag ska testa dom på skinnband också...Kram från Marika

    SvaraRadera
  7. Underbart julkort.
    Kanonfina armband
    Kramis

    SvaraRadera