tisdag 27 december 2011

God fortsättning på er.
Hoppas att julen varit fin och fridfull.
Jag har haft det mycke trevligt med  god mat och trevliga gäster, snäll har jag tydligen också varit för julklapparna va många och så fina.

Gjorde ett Gott Nytt År kort idag i lila.




Jag har stickat en mössa i mellandagarna till min systers dotter i ull och pälsgarn, den va så snabbstickad och rolig att göra.




Avslutar med att visa den underbara Amaryllis som vi fick av min syster och hennes man på julafton, visst är den ståtlig.

Ha det gott.

Maud

9 kommentarer:

  1. Wow vilken blomma , underbar.........Mössan ser skön ut , jättefin du är så flitig ........

    Kan tala om att handleds värmarna blev mycket uppskattade på julafton .......

    Diesen är från Magnolias nya serier, vi har en affär här i Kalmar som säljer dom men jag har sett att nätbutikerna har dom nu också ex. pysseltagen .....

    Ha en bra fortsättning
    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  2. Så flott et nyttårskort♥. Og Luen du har strikket var veldig fin:) Nydelig blomst♥.

    Ønsker deg en fortsatt fin juletid♥.

    Klem Marita

    SvaraRadera
  3. Jättefint nyårskort och en härlig mössa har du gjort. Vita Amaryllis är bland det vackraste jag vet, superfin. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Tittar in för att önska dig en God fortsättning.. snart nytt år,var tar tiden vägen?? o du fortsätter med ditt skapande av dina fina kort! sen blir det påsk härnäst eller kanske Allahjärtans dag i Feb..kram kram Jessica

    SvaraRadera
  5. God fortsättning. Vilket vackert kort och mössa och vilken vacker blomma, jag gillar amaryllis jättemycket. Många kramar Katarina

    SvaraRadera
  6. Så vackert Nyårs kort!
    Gillar luvan den ser skön ut!
    Blomman, hjälp så vacker den är!
    Ha en underbar dag!
    kram lene

    SvaraRadera
  7. Hej hej och god fortsättning! Tjusig amaryllis och fin mössa...jag har oxå stickat en sån...min dotter fick den i går...:) Dina strutar är oxå så väldans fina...Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera
  8. Oh vilken härlig mössa och fint kort. Det var så roligt att du också lagt smultron på gröten. Det är lite roligt, sommar och vinter på samma gång. Kram Eva

    SvaraRadera