torsdag 1 december 2011

Julkort nr. 46

Idag blev det ett väldigt enkelt kort , jag kan inte tycka att jag är särkilt nöjd men så är det med skapandet ibland ena dagen topp andra bott.


Men jag blev väldigt nöjd med resultatet på detta ljus, servetten är så himla gullig så jag nöjer mig med att sätta på ett natursnöre och så lite silverpluttar här och var, stilrent tycker jag kan vara snyggast i många lägen.



Då va det snart dags för att tända andra ljuset det är inte klok va tiden springer iväg.



Ha det gott.

Maud.




9 kommentarer:

  1. Vi är våra egna värsta kritiker, vet du väl ;-) Jätte söt stämpel och kort och ljuset är såå vackert!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Så är det ju, upp och ner. Jag är med inne i en period då jag inte gillar det jag gör. Fast jag tycker både ditt kort och ditt ljus är så fina. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för snabb leverans av helt underbara pulsvärmare, absolut de finaste jag har sett. Gillar garnet, färgkombinationen, den fina "spetsen" och den ljuvliga lilla blomman.
    De är så fina att jag nog knappt vågar använda dem, jag bara tittar....
    Kram Eva
    ps Gillar ljuset ovan också...himla fint.

    SvaraRadera
  4. Superfint allt , mysiga tomtar ......

    kram på dig

    //anneli

    SvaraRadera
  5. Så vacker adventsstake du har. Och så passande med de vita tomtarna.Här har vi av tradition en adventstake av näver som jag gjorde för många år sedan.Och hemstöpta ljus i.Tänk om man något år skulle fixa något helt annat ???? Vet du, att ibland får jag bakläxa av mina vuxna barn när jag inte tagit fram något som de tycker är viktigt.Då åker det fram förstås. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Gillar verkligen din adventsljusstake
    Mariette

    SvaraRadera
  7. Hej! vilket undebart ljus med vackert motiv ;) o gulligt kort .. ha en fin andra advents helg.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Ja det är inte alltid man gillar det man gör, men ditt ljus är jättesnyggt. Gillar dina adventsljus!
    kram lene

    SvaraRadera