söndag 15 januari 2012

God söndag eftermiddag på er.
Hoppas att helgen varit bra för er, helgen för mig har varit lugn vi är lite förkylda och orken är inte vad den borde vara men vem säger att man måste köra på i 110%  jämt.

Fick i alla fall till en promenad på fm. och då belönade jag mig själv med en stund i pysselrummet.
Resultatet blev två askar.

Texten på den bruna asken har jag fått av min bloggvän Anneli M, en mycke bra text.

Unga går snabbare än gamla men gamla känner vägen.

Text på den gröna.
Goda vänner gör roligare tider bättre och svårare tider lättare, tack för att du finns

Jag har fortfarande problem med att kommentera på vissa bloggar så det är inte så att jag inte tittar in hos vissa.
Hoppas det är fixat snart.
Ha det gott.

Maud

10 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Tack snälla du för alla fina kommentarer jag får av dig, jag blir så oerhört glad!

    Wow, de där askarna är supervackra!! Du är så himla duktig :)

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Så fina askar du har gjort. Fina texter på dom och så vackert dekorerade. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vackra askar med fina texter. Härliga färger. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Vilka boxar så fina,
    Jag har stämplat på silepapper till mina ljus,
    Tycker inte att det blir så stora lågor av det,
    Men har inget att gämnföra med,
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. Superfina askar du gjort ....

    Många kramar till dig

    //anneli

    SvaraRadera
  6. Två jättefina askar. Gillar textstämplar med roliga och tänkvärda texter och även de här.

    Jag har också problem att kommentera på vissa bloggar och vissa bloggar kommer jag inte ens in på , hoppas det går över snart.

    Ha en bra vecka och krya på er.
    Kramar Katarina

    SvaraRadera
  7. hej vännen!
    Så vackra askar du gjort, tänk vad en promenade kan göra!
    Så fina texter!!!
    Keya på dig!
    Kram lene

    SvaraRadera
  8. vilka fina lådor du har gjort.....
    Agneta

    SvaraRadera
  9. Jättefina askar. Det är så roligt när man hittar fina ordspråk eller hälsningar att sätta på sina alster.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Hej! fina askar o underbara texter! hoppas blogger snart funkar som det ska igen.. kram kram Jessica

    SvaraRadera