onsdag 18 januari 2012

Hej på er!

Idag visar jag kort på ett par söta tjejer.
Stämpeln har jag lånat av min pysselvän Pia, jag glömde titta efter var ifrån dom kommer innan jag lämnade tillbaka dom men strunt samma då för gulliga är dom.







Jag har fått en Award av Annelie tack snälla du.

Till Awarden höt också en liten uppgift man ska skicka den till fem bloggar som har mindre aä 200följare och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dom.

                                                        AnneliM

                                                        Eva
                                  
                                                        Jessica Änglarum

                                                        MezzaNotte

                                                        Kattas karameller

Idag har inlägget med namnen får spratt det ser helt perfekt ut i inlägget men när jag publicera lägger det sig tokigt, försökt rätta till det flera gånger men inte lyckats hoppas ni fattar ändå.
Ha det gott.

Maud

8 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två!
    Ps Du har något att hämta i min blogg om du vill :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. TACK snälla du !!! Gulligt av dig !!! Och korten är jättesöta. Det finns så många olika stämpelfirmor nu så man har verkligen att välja på.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tack snälla goa du för awarden .........

    Korten är så söta och våriga härligt ..................

    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  4. Hej på dig!

    Nä, det kostar inget med Chrome. Men enklast är att du ändrar din kommentarsruta till ett Pop up fönster.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Glömde ju skriva att det är jättefina kort du har gjort.

    SvaraRadera
  6. Jättesöta motiv och kort. kram bibbi

    SvaraRadera
  7. Hej Maud o Grattis till dig! du flitiga/duktiga tjej..o tack för du skickar den vidare till mig< kram kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Tack gulliga Maud... värmer i själ och hjärta...Du är min inspiration källa

    kram Katja

    SvaraRadera