torsdag 12 januari 2012

Idag är det verkligen pysselväder, regn regn och åter regn.
Vädret är knepigt att förstå sig på, för två dagar sedan fick vi mycke snö och nu finns det inte ett spår av det kvar.

Jag har gjort två bröllopskort inte för att jag ska på bröllop utan det blev bara så.








Tack snälla Anneli för Awarden.

Till Awarden hör också en liten uppgift , man ska skicka den vidare till fem bloggar som har mindre än 200 följare och låta dom veta genom att lämna en kommentarhos dom.

 http://clot-parlorannat.blogspot.com

http://kreativahander.blogspot.com                                           

http://Mitashantverksblogg.blogspot.com

http://stromstadsscrapbooking.blogspot.com

http://sussissmycken.blogspot.com

Det krånglar tyvärr med att länka vet ej hur jag ska fixa detta det var bara någon blogg som blev som det skulle.
Avslutar med att visa två tags som är formade som ett hjärta, jag tycker dessa blev mycke gulliga.


Ha det gott.

Maud

16 kommentarer:

  1. Jättefina kort det vita blev min favis ......Tagsen super söta ......

    Men snälla du tack så jätte mycket för det som kom i min brevlåda idag ( superglad )

    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  2. Underbara kort och tags du har gjort. Det vita blev favvo här med. Visst är vädret lustigt. Snö i mängd, som försvinner på några dagar bara. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Mmm, bröllop i 20-talsstil. Mycket fina kort!
    Mariette

    SvaraRadera
  4. Såå fina kort!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för din kommentar hos mig. Awarden var fin, tack.Sååå fina kort du gör. Adressen till min sida är fel, så det är kanske det som strular. Det ska vara clot-parlorannat.blogspot.com
    Kramar till dig o ha det gott/ Monika

    SvaraRadera
  6. Ja tagsen var verkligen jättesöta. Så mycket nytt det har kommit på sistone och som man vill ha.
    Dina bröllopskort är mycket vackra. Bra att ha....ettutre ska någon gifta sig !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Mycket vackra bröllopskort, dom gillar jag. Tagsen håller jag med om att de är gulliga. Är det Magnolias nya dies?
    kram bibbi

    SvaraRadera
  8. Så fina bröllopskort du har gjort! Det finns mycket fint att titta på i din blogg.

    SvaraRadera
  9. Underbart kort och tagsen är helt ljuvliga
    Kramis

    SvaraRadera
  10. Så underbara bröllopskort! De små hjärttags är jättesöta!
    Ha en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  11. Jättefina kort. Tack vännen för awarden, men jag hoppar den...är inget bra på dom...Kram från Marika

    SvaraRadera
  12. Tittar in o önskar dig en trevlig helg ♥ kramiz Jessica ps!grattis till Awarden ds.

    SvaraRadera
  13. Underbart vackra bröllopskort & hjärt-tagsen var väldigt söta!
    Trevlig helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  14. Tack snälla Maud för aworden,har aldrig fått någon så jag vet inte riktigt vad det innebär. Men jag är hedrad för tanken TACK.

    SvaraRadera
  15. Hoppas du får gå på bröllop nu när du har gjort så vackra kort. Bilden är ljuvlig!
    ha det gott hälsar Eva
    ps Hade mina fina pulsvärmare(köpta av dig) på mig i skolan häromdagen...kan bara säga att det var länge sen jag fick så många positiva kommentarer om ett klädesplagg!

    SvaraRadera
  16. Två jättefina bröllopskort. Bra att ha på lager om du själv ska bort eller om ngn vill köpa av dig. Kram Katarina

    SvaraRadera