söndag 5 februari 2012

Igår var jag och mina döttrar på en loppisrunda.
Det blev inte mycke köpt men jag fastnade för den här mysiga gamla brickan, och med lite ljus och annat smått och gott tycker jag att jag gjorde ett bra köp.




Så här blev resultatet av axelvärmaren som jag visade att jag skulle göra.
Jätteskönt att ha på sig nu när det är så kallt.



Ett nytt handarbets projekt måste jag ha så jag började att virka Japanska blommor och det blir nog en sjal av det här.



Ha det gott.

Maud

12 kommentarer:

  1. Fint loppisfynd :) Blev fint dekorerat med blandande saker, mysigt. Den snygga axelvärmaren behövs nog nu i kylan, ett bra plagg när man har armarna fria att använda.Dom vackra virkade blommorna är jag nyfiken på att få se vad det blir av. Ha det gott, kramar bibbi

    SvaraRadera
  2. Det är jag igen vill köpa dom vita Pulsvärmare 159 kr + 12 kr porto
    Ursnygga tycker jag

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Oj vilken fin axelvärmare :)både fin och värmande!Och de japanska blommorna är ju jättesöta...sånt gillar ju en virkare som jag =) Många fina saker som vanligt att titta på som du har gjort =) Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej! så kul med loppis tur!o brickan var väl ett riktigt fynd! axelvärmaren skulle passa utmärkt nu ;) kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Vilket fint fat, jag har två och gillar mina mycket. Axelvärmaren är supersnygg och färgen likaså. Du är så duktig. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Loppis är väl roligt, man hittar alltid något .........

    Fin axelvärmare .............
    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  7. Ett bra fynd till en fin ljusbricka. Undrar om jag inte har någon liknande i någon gömma.Allt som värmer ligger på topplistan nu !!Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Jättefin bricka och den blev jättesnygg med pyntet. Snygga blommor du virkar. Ska bli roligt se den färdig. Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga fynd du har hittat på loppis! Sånt fint finns inte häromkring..

    Virkat, det är bara underbart vackert!
    På nåt sätt så hinner jag inte med mina blogrundor. Men jag älskar att kika in hos sig.

    Kram Katja

    SvaraRadera
  10. Hej på dig kära Maud vännen:)

    Jag instämmer till fullo du har verkligen gjort ett bra fynd:) Vad det blev snyggt på brickan helt i min smak:)

    Å vad du är duktig på att virka jag är mycket imponerad det är något jag inte kan !!!

    STORT TACK för dina mycket trevliga rader om mina barnvagnar, blev så GLAD att du gillade dom och tack för att du hälsade på och lämnade spår efter dig det uppskattas mycket:)

    Det är lite pill med att göra barnvagnarna och det tar lite tid men jag tycker ändå att resultatet gör att det är värt det:)

    Å du är super duktig på att skapa så jag är övertygad om att du också skulle lyckas:)

    Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig torsdag:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Härligt med loppisfynd! Och så fint stilleben du skapat! Jag har själv också lyktan från Orrefors och hjärtan på tråd :).

    Tack för dina fina kommentarer på min blogg! Trevlig helg!

    SvaraRadera