onsdag 1 februari 2012

Vet ni vad jag fick i min postlåda idag?
Jo detta fina halsband som jag fått av Sussi .

Titta in på hennes blogg så får ni mycket ögongodis.



Jag har fått en utmaning av Eva och Lousie.

Vad jag gjorde för 10 år sedan.

Jag var långtidssjukskriven och hade det dötråkigt.

Vad jag gjorde för 1 år sedan.

Jag arbetade med det jag gör nu och träffade nya pysselvänner.

Fem snacks jag gillar.

Nötter, godis , choklad kommer inte på mer.

Fem sånger jag kan utantill.

Inte en enda tror jag.

Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär.

Renovera färdigt stugan med hantverkaes hjälp, resa, ge pengar till barnen, köpa pysselsaker, köpa en vattenscoter.

Fem saker jag gillar att göra.

Scrappa, sticka , sova, semestra, måla.

Fem saker jag inte skulle ta på mig.

Nätstrumpor, tajta tröjor, stringbikini, kommer inte på mer.

Fem favoritsaker.

Kameran , stickor, sängen, katten, innetofflorna.

Skulle skicka vidare dett men nu har det snurrat runt en del så jag hoppar över det.

Ha det gott.

Maud

7 kommentarer:

  1. Jäte fint halsband,
    ser att jag har missat många inlägg hos dig,
    Väldigt många fina kort du har gjort.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Jättefint halsband....inga nätstrumpor här inte utan mammelucker och spetsunderklänning...Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint halsband du fått!
    Tror inte jag kan texten till en hel låt men möjligtvis en och annan snapsvisa ;-)
    Ha det gott vännen!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad jättesnällt att få ett sådant fint halsband i brevlådan. Vet du nätstrumpor hade jag en gång när vi hade jubileum i skolan. Jag hälsade välkommen tillsammans med en kille . Vi sjöng Välkommenlåten ur Cabaré och jag hade hög hatt , svart baddräkt och svarta nätstrumpor. Herrejisses vad raffig jag var !!! Det är längesedan nu . Kram Eva

    SvaraRadera
  5. hej vännen!
    Så vackert halsband!
    Så kul att läsa dina svar!!!
    ha en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen ett underbart halsband du har fått. Tänk vad fint till sommaren när du blivit brun en sommar kväll snyggt. ha en skön dag kram Beijan

    SvaraRadera
  7. Vilket vackert halsband du fått. Superfint!

    SvaraRadera