tisdag 6 mars 2012

God Tisdag eftermiddag på er.

Hoppas ni har det bra alla bloggvänner, skönt att det äntligen böjar att bli långsamt bättre temperatur och dagarna längre.
Jag är lika förväntansfull varje år

Har provat något nytt igen och denna gång var det en kurs på Slöjd Detaljer i Skara.
Tygryck och det jag fick till på kurskvällen var ett förkläde med fjärilar som går i svart och lila färg men det syns dåligt på bilden.
En kasse med lite blandade motiv.

Ska defenitivt göra detta igen så därför köpte jag med lite färg och mallar hem.





Titta vilken söt  potatis jag hittade vid skalningen idag, precis som ett hjärta mycket gulligt tycker jag.



Ha det gott.

Maud

12 kommentarer:

  1. Så fint! kan tänka mig att det kommer bli fler ;) nu är jag med i din fina utlottning! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vilket fint tryck på förklädet!! Kul att fixa sitt eget! Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Mycket fint förkläde det var snyggt med fjärilar
    Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Gillar ditt fjärilsförkläde o även kassen kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Nu var det ett tag sen jag var inne hos dig och kikade. Vad du har varit produktiv :) Jättemycket fint!

    SvaraRadera
  6. Snyggt. Å du vems kulle inte vilja ha den potatisen på talriken.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  7. Visst är det roligt att trycka på tyg,
    men var har du hittat vita förkläden,
    har letat över allt.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Vilket himla snyggt förkläde du har gjort. Fjärilar är så fint. Den potatisen skulle jag med gärna lägga på min tallrik. Ha det så gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Så fint forkle var, og likte spesielt godt den søte vesken! :)

    ha en fin dag :)

    klem Therese

    SvaraRadera
  10. Det är alltid roligt att pröva på något nytt. Vilket fint förkläde du gjorde. Ha det bra. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  11. Så himla kul att testa något nytt och det du har testat på blev jo kanon jo:) Ditt förkläde är helt underbart och väskan också:) Man kan verkligen säga att här frodas kreativiteten och skaparlusten och så trevligt det är titta in här:)

    TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
    Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Vilket fint förkläde ...

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg!

    Kramar från Anneli

    SvaraRadera