onsdag 28 mars 2012

Hej på er!

Hoppas ni har det bra alla vänner, så skönt väder vi hade igår hela 21 grader varmt helt otroligt för att vara mars men idag är det betydligt svalare.

Så man får ta vara på de dagar det är skönt.

Visar idag ett beställningkort till lille Vincent.




I helgen ska jag på påskmarknad i Spiken och har gjort några dekorerade chokladkakor som jag hoppas någon vill köpa.


Igår när jag var och handlade så fick jag se dessa underbara jordgubbar och kunde inte motstå dom och de smakade riktigt gott.
Längtar efter sommaren när jag satte tänderna i gubben.


Ha det gott.

Maud

13 kommentarer:

  1. va fint kort..;O) O chokladkakan..de kommer säkert att försvinna.. ja jag skulle säkert köpa en åtminstone om ja va på plats. Varifrån va gubbarna?? Inte svenskt väl..isåfall från nått växthus.vårt jordgubbsland är undr snön ännu.

    SvaraRadera
  2. Ett mycket fint kort jag älskar när det bara är vitt vitt ........

    Vilka gubbar !!!!!!!!!!!!!

    Kram
    anneli

    SvaraRadera
  3. Så sött dopkort, härligt vitt. Å så jordgubbar....kan man längta mer än efter sommaren när man ser dom :) kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Ett underbart fint vitt kort du gjort. Fina jordgubbar men smakar de så mycket just nu? Lycka till med försäljningen. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert vitt kort du skapat!
    Fast jag tycker chokladkakorna var fina också ;-)

    Tack för dina fina ord om in blogg. ♥

    SvaraRadera
  6. Dekorerade chokladkakor är en smart idé. Roligt att stå på marknad. Hoppas det går bra för dig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Så fint du skapar i vitt. Dina ägg är underbara och kortet också. Lycka till på Spiken:)

    SvaraRadera
  8. O vilket mysigt dop kort. Finns det möjlighet att beställa ett sådant av dig kanske ? Jag köper gärna påsk chockladen så mysiga. Ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  9. Jättefint vitt kort du gjort. Älskar det vita. Dina chokladkakor är jättefina med. Så blev jag sugen på jordgubbar. Såg det fanns i affären idag. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  10. så fina kort! o fina dekorerade choklad kakor,näms knappast öppnas ;) ha en fin helg Maud! kraam Jessica

    SvaraRadera
  11. Hej på dig Maud vännen :)

    Underbart kort så vackert det blir med allt det vita älskar det jag med:)
    Choklad kakorna är också helt underbara gillar dom också mycket :) Vad frestande det var med Jordgubbar mums mums mums :)

    Tusen tack snälla du för mycket trevligt besök i min blogg och dina ord om mina korgar :)
    Alla dina snälla ord tar jag och gömmer och vårdar ömt i mitt hjärta ♥

    Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Så underbart kort gillar när allt gick i vit. mycket snyggt1

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  13. Jättefint dopkort du scrappat och chokladkakorna var inte dumma dom heller...!!! Kram Kate

    SvaraRadera