onsdag 4 april 2012

Idag har jag och dottern gjort lite ärenden och då passade vi på att gå in i ett par Second hand butiker, det tycker jag alltid är kul.
Jag hittade då denna kanna och tänkte  på min bricka jag köpte i en annan loppisbutik, jag tycker det blev kanon fint.


Denna lilla låda eller vad man ska kalla det har jag gjort efter en mall från min svägerska, tycker det var en kul ide att ge bort istället för ett ägg.


Avslutar med lite bilder från vår fina butik ute på Spiken s fiskeläge.




Önskar er alla en Glad Påsk och så hoppas jag vi ses på Blåkulla och skålar med en äggtoddy.

Maud

17 kommentarer:

  1. Fyndade en liknande kanna för ett tag sen!!!
    Glad Påsk Önskar jag dig med!!! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken söt kanna och ask som du har gjort. Vi ses på Blåkulla. Glad Påsk. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Åhhhhhhh, kannan är superfin, kul format på asken..........

    Häll upp äggtoddyn för jag kommer ..............

    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  4. Så kul med loppisprylar. Riktigt fin kanna, asken också jättefin. GLAD PÅSK på dig. Ser fram emot toddyn.Kram, Monika

    SvaraRadera
  5. hej vännen!
    Söt liten ask!
    Vill önska dig en glad Påsk!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  6. Glad Påsk. Kram från Marika

    SvaraRadera
  7. Vilket fint loppisfynd :) Har också en bricka i förrådet, kanske ska plocka fram den? Kul o se bilder ifrån butiken, skulle vara kul att besöka. Fin påskförpackning, trevligt att få med innehåll. Du undrade över theautomaten. Den är inte alls svår. Här finn en mall http://hobbyochhantverk.blogspot.se/2012/03/after-eight-automat.html Lycka till och vi ses på Blåkulla ;) kram

    SvaraRadera
  8. Hej! kul med loppis o fina fynd ;=) ja nu laddar vi för Blåkulla ses då...kraam Jessica

    SvaraRadera
  9. Hej på dig Maud vännen :)

    Vilket loppis fynd gillar massor vilken tur du hade :)

    Asken du har gjort är super söt :)


    Blir jätteglad att du gillade mina Påsk Ägg :) Tack snälla :)

    Hoppas att du och din familj får en riktig trevlig och Glad Påsk :)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Vilka fina loppisfynd. Jag har också 2 sådana brickor som jag satt ljus, vaser mm på. De åär så fina. Jag håller på och trimma kvasten så jag hoppas jag får igång den så jag kan ta mig till blåkulla, då kanske vi ses:-) Annars får du har en riktigt skön och Glad Påsk. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  11. Jaa det gör vi.....!!! Mycket snygg kanna. Gamla saker är värdefulla i mina ögon. Och användbara !!!
    Ha en go´ Påskhelg önskar Eva

    SvaraRadera
  12. Ja, visst är det kul med loppis, aldrig har man kommit hem tomhänt ;)
    Lycka till med Eran lilla bod :)
    GLAD PÅSK!!!
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  13. Underbar kanna och söt ask
    Glad Påsk

    SvaraRadera
  14. Tittar in för att säga GLAD PÅSK
    Vilka ljuvlig kanna du har fyndat
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  15. Hej Maud!
    Vilken söt ask och kannan var superfin med tulpanerna i.
    Vill önska dig en Glad Påsk!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  16. Var var du i torsdags??? Fastnade du med käppen nån stans. Väntade med toddyn, fick sen ta allt själv. Kram o ha det gott i påsk.♥ / Monika

    SvaraRadera
  17. Nyss hemkommen från Blåkulla blir jag jättesugen att slänga mig på kvasten igen och styra färden mot er affär. Gillar mycket...det jag ser!
    kram Eva

    SvaraRadera