söndag 15 april 2012

Vi ska på kalas till min svägerska som fyller 50 och hon gillar att spela golf så dett kort blir nog bra.




Stämpeln kommer i från Phunny Face, de har jätte många fina stämplar väl värt ett besök

Nästa bild som jag visar är en lånad ide av en tjej som har en helt sagolikt fin blogg med hur mycket fint som helst, titta in hos henne så förstår ni vad jag menar.
http://Så Vitt Jag Vet.blogspot.com
Försökte länka men ibland vet jag inte vad som blir fel tyvärr.


Hon har alltså stämplat en text på en bit tyg och dekorerat krukan med, det blev mycket fint tycker jag




8 kommentarer:

  1. Det är verkligen ett passande kort du har gjort. Ja, den bloggen är en ren njutning att titta in i. Jag besöker den ibland. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vackert kort och ett mycket passande
    motiv :) Härliga färger. Garn är köpt så nu skall jag fixa rundsticka. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. kortet psassar ju en golfande tjej ypperligt ;) ha en fin vecka! kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort!! Har länge tänkt att jag skulle gjort ett scrapbooking fotoalbum om barnen med de bästa korten som minne när dom är små, det blir ju så fint. Men har aldrig prövat mig på att scrappa och är nog inte så hemma på det, har det i huvudet hur jag vill att det ska se ut men hur jag ska få till det i praktiken är svårare :-)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort i underbara vårliga nyanser
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Vilka söta mobilfodral i förra inägget, och ett jättefint gratulationskort!! Hoppas du haft en skön helg, kram Kate

    SvaraRadera
  7. Underbart kort och läcker stämpel, snyggt idé med krukan...
    Så många och fina mobilfodral, jag har tappat lusten på stickningen, brukar bli så när våren närmar sig...inspirationen brukar komma igen på höstkanten;-)
    Må så gott!
    Kramisar

    SvaraRadera
  8. Ljuvligt fint kort till golftjejen!
    Måste in och kika i bloggen du tipsade om...
    Ha det gott

    SvaraRadera