tisdag 26 juni 2012

Förstår inte vad tiden rinner iväg, bloggen vill jag uppdatera men hinner inte riktigt med den som jag skulle .

Igår var jag hos min mysiga vän Pia och då lärde hon mig virka kärleksknuten, åh vad roligt det va.
Så nu blir det ytterligare en sjal.



Hoppas alla har haft en trevlig midsommarhelg, själv har jag varit i Leksand och firat en riktigt svensk midsommar och där var det mycket folk, ca 20.000 personer i gropen.


Här kommer kyrkbåten med spelmän och det är två båtar till och i dom kommer det folk med kransarna till stången.

Ha det gott.

Maud


3 kommentarer:

  1. Visst är det kul att virka kärleksknutar jag har faktiskt gjort en sjal också i det ....Du har firat midsommar ordentligt verkar det som , härligt ...

    Kram på dig
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Jag bara älskar dessa kärleksknutar. Roligt att du också gillar dem. Midsommar i Dalarna är inte fy skam. Förstår att där var mycket folk.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Oh, så fins sjal- den där tekniken vart jag sugen på att testa. ;) Kram

    SvaraRadera