söndag 2 september 2012

Då var det söndag igen och en vecka har åter passerat, helgen har jag ägnat åt min yngsta dotter som flyttar ihop med sin kille, lite sorgligt men det är tidens gång.
Det blir tomt i huset nu när det inte längre finns några barn i huset men då är det ett nytt kapitel för mig och gubben som börjar.

Har knåpat ihop ett par mycket enkla kort.



Skulle göra en mini ängel tänkte jag men som det alltid blir så var det en hel massa helt plötsligt, det är underligt men så funkar jag.



Ha det gott.

Maud



5 kommentarer:

  1. Tänk vad roligt de kommer bli när de kommer och hälsar på er. Jättefina kort som är bra att ha.Jättesöta små änglar. Fortsatt trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Enkla men mycket fina kort :) gillar rosor. Dom små änglarna är så söta.Säljer du dom i butiken?
    kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Tycker korten var väldigt fina, och är änglarna till halsband eller armband..?! Supersöta var dom!!
    Jobbigt när barnen blir stora och flyttar sin kos... Det känns både bra och jobbigt!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du skapat.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  5. Första gången jag hittat hit till dig. Så mycket fint du har att visa. Tack för inspirationen!
    Kram Martina

    SvaraRadera