torsdag 6 september 2012

Har lekt konstnär igen, det är så kul när det dyker upp en bild i huvudet och sedan få sätta dit den på ett alster och det blir ungefär som man tänkt sig.
Denna tavla blev min ena dotter så förtjust i så den ska snart pryda hennes vägg.
Och det känns extra kul att få uppskattning av det man gjort.


Jag har använt mig av acrylfärg , vatten och en diskborste och sedan kastat på färgen, ja just det innan det stämplade jag på en text lite här och där.



Ett par små tavlor blev det också.



Ha det gott.
Maud


10 kommentarer:

  1. Oj bor vi så nära varandra!!
    Kul då är ju risken stor att man springer på varann :)
    Har lagt till mig som följare hos dig med!
    Ha det gott, Annacarin

    SvaraRadera
  2. Vilka skitsnygga tavlor ursäkta uttrycket men de var helt underbara.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Här har vi en blivande konstnär , vad duktig du är .........

    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  4. Gu´ så häftigt !! Vad modig du är !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Åh, läckert och vilket härligt sätt att få leka konstnär på:) Kram Kate

    SvaraRadera
  6. URSNYGGA tavlor och så himla många fina kort här!! =) Underbart!!

    Tack för att du förklarade att min korsett nog är en "halter neck"!! *visslar* =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga tavlor. Roligt att hänga upp sina egna tavlor på väggen. Trevlig helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Häftiga tavlor! Jättesnyggt blev det med texten också. Påhittigt av dig:-)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Åhhh de är helt fantastiska , så snygga

    Kraaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  10. WOW fasen vad fräcka dom blev!!!!!!!!!
    Tack för underbar inspiration!

    Ska tapetsera om i vardagsrum och hall och behöver nya tavlor. Själv har jag satt typ på canvastavlor och haft hittills..........men nu blev jag ju bra sugen att pröva på ditt projekt.

    Stor kram från mig!

    SvaraRadera