torsdag 27 september 2012

Oj vad jag har kämpat , med vad då kan ni undra och det är så att jag köpte en stans från Marha Stewart som man kan göra fina ramar runt korten.
Och det trodde jag inte skulle vara så svårt men jag gick bet men då kom jag på att ringa till bloggvännen Anneli M ( som har bloggen Annelis kortmakeri) hon gör så fantastiskt fina kort och hon kunde hjälpa mig , Tack snälla du.

Jag tror nu att det är riktigt men jag vet inte men så här blev det i allafall.




Ha det gott
Maud.




12 kommentarer:

  1. Hej korten blev superfina men det översta har du inte gjort alla hörn på du har 8 hörn på detta du har bara gjort 4 man gör alla hörnen först . Kämpa på.......
    Kram på dig
    //Anneli

    SvaraRadera
  2. Dina kort är så socker söta man blir så glad av att se dom. Ha en härlig morgondag kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Söta julkort och en fin kantstans. Önskar dej entrevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Hej! kan tro det kan vara knivigt i bland! tur man har goa vänner som kan hjälpa till! Fina kort. trevlig helg kram Jessica

    SvaraRadera
  5. så fint kort och väskan du har gjort jättefin...

    SvaraRadera
  6. Bra att du fick hjälp för det blev väldigt fina kort

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  7. Jag tyckte också det var knepigt med hörnen i början. men du har ju lyckats jättebra. Vad bra att du ringde till Anneli. Hon är en "fena" på denna teknik.Kram Eva

    SvaraRadera
  8. HEJ DU HAR NÅGOT ATT HÄMTA PÅ MIN BLOGG
    KRAM NINA

    SvaraRadera
  9. Hallå Maud! Såååå kul att träffa dig o Pia i lördags. Kram, Monika. Hälsa Pia.

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Så ljuvliga julkort och kant punchen gillade jag... så snygg.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  12. Hihi, då ringer jag till dig om jag får ändan ur & införskaffar mig en sån stans nån gång jag med ;-)
    Superfin stans du har hittat, blev ju jättesnyggt, min favorit blev det sista kortet, så himla gulligt!
    Kram Annelie

    SvaraRadera