måndag 1 oktober 2012

Jipiii jag har vunnit utlottningen hos Nina, jag kan knappt tro det är sant att jag ska få hem ett fint fat från henne.
Det ska bli mycket god fika  på det som får en fin plats.


Jag och en god vän var i lördags i Borås på syfestival och  där fanns det även garn, smyckes och scrapmaterial och en hel del kom med hem, b l a. den här mysiga stämpeln på en gamal tomte och pappret, blomman.
Ni kommer att få se mera av det på kommande kort.

 

Skulle satt tomten på ljus bakgrund ser jag nu men det får bli på nästa.

Denna jätteängeln (7,5 cm) är också från mässan, kul med en bamsing tycker jag.


Ha det gott.
Maud


 

9 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten , så fint fint fint kortet också ......
    Ängeln var häftig gör du sådana nu ?????

    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Grattis till den häftiga vinste. Änglen var hur söt som helst. Ja vi gick nog fel vägar för jag letade efter dig när jag visste du skulle dit. Lite synd få vi ta igen nästa gång.Ha det gott kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Grattis till din fina vinst! du får visa sen när du dukat upp ;=) ha en fin vecka!kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Grattis till din vinst! Alltid lika kul att vinna:-)
    Tomten är jättefin, roligt att han ser lite gammal ut
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Så härlig tomte och fin ängel du köpte. Jag visste om syfestivalen och var verkligen sugen. Men det är väl alltid så ...är det en sak man vill så kommer det alltid flera.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Låter inspirerande att vara på syfestival.. Samma stämpel med julglädje på hör till mina favoriter..
    Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Superfina stämplar. Tänk, det står inte på förrän det är dags att göra julkort på riktigt! Och väskan var ju för söt...!! Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten glömde jag ju säga, det var ett fint fat du vann!
    Fin tomte & ängel :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej, har tagit mig tid att titta runt på allt fint du har gjort. Tomtestämpen ovan är jätte fin. Vem har tillverkat den?
    Ha en skön helg..

    SvaraRadera