fredag 16 november 2012

Hej igen på er!

Har haft en veckas blogguppehåll för att jag varit på semester i ett mycket härligt Egypten.
Underbart varma dagar som låg på ca 32-35 grader i luften och 27 i vattnet.
Det är svårt att tänka sig då när man är där att det är vinter här hemma.

Här får ni två bilder på en av poolerna vid hotellet.



Innan jag åkte på semestern så altrade jag en tavla , en gammal guldram som jag målade vit och satte dit lite spets, bränt papper och en ängelbild.
Blev charmig tyckte jag.


Ha det gott.
Maud


8 kommentarer:

  1. Vilka härliga semesterbilder! Måste vart skönt att åka iväg och bryta vardagen. FInt du har gjort med ramen! Kram Katja

    SvaraRadera
  2. Oh vad det ser skönt ut. Verkligen perfekt att åka iväg på solsemester nu i novemberrusket här.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Det måste ha varit skön åka iväg till värmen , nu har du fyllt på med energi inför kommande helger ........

    Tavlan blev jätte charmig
    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  4. Aaa vad härligt! Ja det är skillnad mot här:-)
    Ramen blev jättecharmig, verkligen snyggt!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Visst blev det snyggt. jag älskar ju vintage.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Superhärlig tavla.....vintage är bara såååå fint!! =)

    Som svar på din fråga så är jag med i TeddyBo´s dt team och mina stämplar kommer därifrån.....dom är galet fina...finns länkat i alla inlägg till shopen! =) Bara att klicka dej dit och inhandla några..

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Åh, såååå skönt!!!
    Kika in hos mig, jag har något till Dig, kram Kate

    SvaraRadera
  8. ramen blev fin,allt kan man hitta på bara fantasin finns!!Va härligt med värme i detta regn o rusk väder.

    SvaraRadera