tisdag 15 januari 2013

Nu ger jag snart upp.

Får ingen ordning på inläggen med bilderna, frågar på blogg hjälpen men blir inte klokare för det.
Har laddart ner Goole Crom men inte blev det bättre.
Lagt bilder i Picasa men det krånglar ändå.
Blir det nu långt mellan inläggen så fattar ni varför, jag tittar naturligtvis in hos er och hoppas att ni inte ledsnar på min blogg.
Kanske får jag in någon bild på ny gjorda smycken (tyvärr gjorde sig inte ringarna på bild men är i verkligheten mycket fräcka).

Ha det gott. Maud

7 kommentarer:

  1. Smyckena är jättefräcka. Du är duktig minsann. Det måste ju vara ett pilleriarbete.
    Så synd att det inte funkar med bilderna hos dig. Undrar hur du gör. Inget krångel alls här.Öppnar min blogg med Google Chrome. Sen gör jag som vanligt.
    Kram till dig från Eva

    SvaraRadera
  2. Det fungerar perfekt för mig med.

    Nu öppnar jag Internet med Crome (klickar inte alls på Explore knappen) och därefter öppnar jag min blogg. När jag sen uppdaterar så finns knappen, välj filer, ovanför textfältet som tidigare saknades. Jag hoppas det löser sig för dig.

    Underbara smycken du visar.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra smycken kanon häftiga. Ja du dessa datorer har också problem man är nära att ge upp. Men det gör vi inte ju. Önskar dig en härlig vecka kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Superläckra smycken du gör!
    Tråkigt att det ska krångla för dig...har som tur är inte märkt nåt hos mig, peppar peppar...har också chrome.
    Svårt att hjälpa när man inte sitter framför din skärm...:(
    - har du ingen bloggkompis i närheten som skulle kunna kika?
    Hoppas det löser sig för dig snart!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. Hej där ! Snygga ringar! Anar bara hur underbart läckra de är i verkligheten. Kan inte tipsa dig, då det funkar bara för mig. Men har hört fler som har samma dilemma. Hoppas det löser sig för dig! Kram

    SvaraRadera
  6. min blogg krånglar oxå med fotona.. jag går in viaa HTML,,lägger in bilderna o flyttar över till Skriv..o det funkar nu tycker jag.Jättefina smycken!!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Otroligt fina smycken du gör!
    kram Eva

    SvaraRadera