måndag 12 augusti 2013

 
Hej på er!
 
Äntligen ett inlägg här på bloggen, det har gått en tid sedan sist men jag har haft fullt upp med att sälja radhuset , köpa ny lägenhet, och en massa besök av barnen i sommar så dagarna har inte räckt till för bloggen.
Men nu hoppas jag det blir lite ordning på den.
 
Har inte gjort så mycket hantverk men lite virkat och stickat har det ändå blivit.
Visar nu en bild på en spindelsjal, något som jag inte provat på förut men jag blev jätte nöjd.
 

 
Ett litet kort också kanske.
 


Ha det gott.
 
Maud...

 
 


7 kommentarer:

  1. Ibland blir det så där fullt upp. Men din spindelsjal är ju helläcker. Jag har en sådan på min att-göra-lista, men när det blir är en annan sak. Kortet är också jättefint.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket du har hunnit med i sommar, förstår att du har varit lite osynlig:-) Fin sjal! Jag beundrar er som är så duktig på att virka och sticka..tycker det är svårt och nåt som jag aldrig riktigt tycks lära mig.
    Kortet är underbart!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka!!
    Har Du blivit med lägenhet?! Hur känns det?!
    Duktig du är med virknålen, riktigt konstverk! Likaså med kortet, superfint, Maud!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Hej! välkommen åter! ja då har du haft att stå i!! hoppas du kommer att trivas i ditt nya.. sjalen var ju super fin <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Jättefin. Du är verkligen jätteduktig!!

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  6. Så vacker spindelsjal och kortet var jätte söt. Kraaam Anneli

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Hoppas att du har kommit till rätta i lägenheten och att du trivs bra. Vilken underbar sjal du har gjort. Jag önskar att jag också kunde virka eller sticka men jag får hålla mig till papperspyssel.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera